Stazione di Haydarpasa

Stazione di Haydarpasa
Eagle-Kadıköy Dapoi l'apertura di u metro, aghju preferitu i navi City Lines trà l'Asia è l'Europa.
Cum'è aghju liberatu di u trafficu di u ponte, a quantità di soldi chì aghju spesu in gasoline hè stata ridutta à a mità. Cusì, cuntribuisce ancu à l'ecunumia di u paese.
Pigliu u metro in Kozyatağı, Kadıköy Sciogliu ghjustu davanti à u Pier. A distanza trà u metro è u molo hè di circa 20 metri ... Kadıköy-In a cruciera trà Karaköy, mi sentu quantu hè bellu di campà. U più grande piacè hè pusatu nantu à u ponte è beie u tè ...
È fighjendu a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è pensendu profondamente. Mi ramenta l'Imperu Ottumanu, i sultani è i guerri mundiali. In l'ultimi mesi, a cità hè diventata una legenda. Ancu u Partitu Cumunistu di Türkiye si manifesta davanti à ellu. Vulìanu chì a stazione storica funziunà cum'è prima. U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu tuttu chjaramente in l'ultima cunferenza di stampa. "Quandu u trenu à alta velocità entra in opera, a stazione di Haydarpaşa perderà a so funzione. Perchè u trenu attraversa a linea di Marmaray sottu u mare è HalkalıSi fermerà à. I treni suburbani seranu ancu disposti in linea cù e linee di metro è metrobus esistenti. "Tutti i tipi di imprese culturali è turistiche seranu situate in l'edificiu di a stazione storica", disse.
A stazione hè cum'è un calderone bollente
U publicu hà interpretatu questu cum'è a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa diventerà ancu un centru cummerciale. Qualchidunu dicenu chì serà un hotel cum'è Çırağan Palas. Attualmente, i treni da a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa à Pendik circulanu. In breve, a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè cum'è un calderone bollente. Era cum'è s'ellu m'hà alluntanatu quandu aghju vultatu sta notte. Forse dumani, dopu, serà circundatu è ùn possu mancu avvicinassi. Pensu di fà una nota nostalgica in a so forma attuale. Per ricurdà i mo anni di u liceu è di l'università... Ma crede à mè, era assai cuntentu quandu aghju vistu a Stazione di Haydarpaşa, chì certi ghjurnali mostranu cum'è un edifiziu chì si preparava à esse demolitu. Perchè in ogni locu era pulito è ben curatu. Mi pusò in quellu vechju ristorante ind’u stazione è fighjulava a ghjente chì correva per piglià u trenu. Questu hè u mo più grande piacè. Facciu listessa cosa in Milanu, Parigi, Londra è Berlinu. Stazioni campanu 24 ore à ghjornu, è a psiculugia di e persone chì vene quì hè diversu. Mentre fighjulava a ghjente è l'ambiente, aghju fattu spessu l'orecchie di u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman. Mi piacia assai sta pusizione di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa in i ghjorni chì parechje persone avianu idee ridicule.
Ancu u figliolu di u direttore di a stazione di Malatya ùn pudia micca sguassate u mo umore. U so babbu hè statu numinatu à Malatya anni fà, è stu ghjovanu hà cuntinuatu à campà in un alloghju à u mare in a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. Qualchese ch'ellu mi faci, ciò ch'ellu vole, pò vende l'alloghju. Questu hè u prublema di TCDD, micca u mio. Ma l'acqua chì hà lanciatu da a finestra di l'alloghju di u sicondu pianu hè un avvenimentu tragicomicu. Era guasi à cumintà tutta a mo testa. A Lotteria Naziunale m'hà colpitu senza mancu sapè. Aghju dumandatu subitu è ​​investigatu è scupriu quale era. Hè una grande vergogna per TCDD... Ciò ch'elli anu fattu hè diventatu una legenda urbana. Quandu a ghjente vede tali avvenimenti è persone, volenu chì Haydarpaşa diventa un hotel. S'ellu hè pussibule, lasciate u figliolu di un manager in u settore privatu fà queste cose.
Tuttavia, in u mo parè, TCDD è u so General Manager Karaman abbracciaranu a stazione storica finu à a fine. Ancu s'ellu ùn ci hè micca treni d'alta velocità, i treni lenti li portaranu à a stazione storica almenu una volta à ghjornu. Cum'è sapete, u più grande ideale di Sultan Abdulhamid II era chì u trenu chì parteva da a stazione di Haydarpaşa andava prima à Baghdad è dopu à Medina. Hè per quessa chì Abdulhamid II hà imbuttatu e cundizioni di u so tempu ... A fundazione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, custruita nantu à pilastri, hè una maraviglia di l'ingegneria ...

Fonte: magazin.bugun.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*