Liberalization of Railways

Liberalization of Railways
Tutti l'ochji sò nantu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia per a "Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu", chì sia apre a strada per u settore privatu è accelerà a Turchia in a cumpetizione internaziunale. U settore privatu vole chì a lege, chì finisce u monopoliu in u campu di u trasportu ferroviariu è creà un ambiente di cuncurrenza libera, entre in vigore senza più deviazione da i miri.
U "Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu", preparatu da u Ministeru Turcu di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è trasmessu à u Cunsigliu di i Ministri, hè statu apertu à a firma in u Cunsigliu di i Ministri. Sicondu e dichjarazioni fatte da u Ministeru, u prugettu serà promulgatu in lege in a Gran Assemblea Naziunale Turca à a fine di u 2012.
Cù l'entrata in vigore di a lege, a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) hè stata ristrutturata cum'è una impresa di infrastruttura ferroviaria, a Direzzione Generale di a Cumpagnia Anunata di Trasportu Ferroviariu Turcu hè stata creata cum'è "Operatore di Ferrovia". , sò stati stabiliti entità giuridiche pubbliche è cumpagnie di azioni iscritte in u Registru di u Cummerciu Turcu. L'imprese seranu permesse di custruisce infrastruttura ferroviaria è aduprà sta infrastruttura. Inoltre, e entità giuridiche pubbliche è e società per azioni iscritte in u Registru di u Cummerciu Turcu seranu permesse di operare infrastruttura ferroviaria è operazioni di treni ferroviari.
Cusì, a situazione di monopoliu nantu à u trasportu ferroviariu serà eliminata. E cumpagnie private puderanu ancu operare treni di passageri è di merci è operazioni infrastrutturali cù i so vagoni, locomotive è persunale. Cum'è in altri modi di trasportu (strada, mare, aria), un ambiente di cuncurrenza libera serà creatu in u settore di u trasportu ferroviariu.
Chì cambierà cù a lege ?
I punti salienti di u Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu sò i seguenti:
- Separazione di l'infrastruttura è a superstruttura,
- Custruzzione di infrastruttura ferroviaria da entità giuridiche pubbliche è cumpagnie private annunziate registrate in u Registru di u Cummerciu Turcu è l'usu di sta infrastruttura,
- Entità giuridiche pubbliche è cumpagnie di azioni private iscritte in u Registru di u Cummerciu Turcu realizanu operazioni infrastrutturali è operazioni di treni ferroviari,
- Rete naziunale di l'infrastruttura ferroviaria; A reta di l'infrastruttura ferroviaria chì appartene à u statu o à l'imprese, chì culliganu i centri pruvinciali, distrettuali è altri insediamenti in i cunfini di Turchia cù porti, aeroporti, zoni industriali organizzati, centri logistichi è di trasportu, è chì sta reta pò esse operata da u statu è cumpagnii,
- Per uperà, avè operatu o affittatu spazii di stazioni, stazioni, centri di logistica è di trasportu è strutture simili sottu à u cuntrollu di TCDD (operatore di l'infrastruttura), senza monopoliu, senza u trafficu ferroviariu,
- TCDD (operatore di l'infrastruttura) determina i tariffi di gestione di u trafficu, chì ùn sò micca sottu à u so cuntrollu, in una manera chì include uguali cundizioni è ùn crea micca discriminazione.
- Entità giuridiche è cumpagnie pubbliche;
* Pò custruisce a so propria infrastruttura ferroviaria.
* Puderanu esse operatori di l'infrastruttura ferroviaria nantu à l'infrastruttura ferroviaria chì appartene à elli stessi è / o à altre imprese.
* L'infrastruttura è l'operatore di treni sò autorizati da u ministeru.
- TCDD pò acquistà servizii per servizii di mantenimentu è riparazione di l'infrastruttura ferroviaria, trasportu marittimu è acqua interna è servizii portu in questu scopu per un periudu di 5 anni cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di Amministrazione.
- Türk Tren A.Ş. U Cunsigliu di Amministrazione pò cumprà servizii per i servizii di mantenimentu è di riparazione di i veiculi rimorchiati è l'affittu di veiculi rimorchiati per un periodu di 5 anni.
Liberalization of Railways
Obligazione di serviziu publicu
Hè un serviziu di trasportu di passageri ferroviari realizatu nantu à l'assignazione di u Ministeru, basatu annantu à un cuntrattu pertinente, per furnisce u publicu cù un serviziu di trasportu di passageri ferroviari chì ùn pò micca esse furnitu da alcun operatore di treni ferroviari in cundizioni cummerciale normali nantu à una certa quantità. linea. In questu cuntestu, u Ministeru pò avè l'operatore di u trenu fà questu nantu à un cuntrattu.
- L'azzioni di capitale di TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ è TÜDEMSAŞ sò trasferite à u tesoru gratuitamente. In questu casu, tutte o parte di e azioni di capitale di l'istituzioni citate ponu esse vendute à cumpagnie private.
- U finanziamentu di l'investimenti inclusi in i prugrammi d'investimentu di TCDD (gestore di l'infrastruttura) è Türk Tren per 5 anni, i deficit di finanziamentu in u bilanciu operativu è a diffarenza trà u deficit di finanziamentu attuale è u previstu in u bilanciu operativu seranu coperti da u tesoru.
Liberalization of Railways
A lista di e dumande di u settore privatu hè longa
I trasportatori ferroviari, chì anu aspittatu a regulazione chì rivoluzionarà u settore per più di 5 anni, volenu chì a nova era principia in u settore prima di u 2013 è pensanu chì l'ostaculi chì ritardanu u passaghju di a lege deve esse eliminati.
Sicondu u settore privatu, a cundizione fisica attuale, a lunghezza è a capacità di a rete ferroviaria hè un ostaculu à u rapidu aumentu di u trasportu di merchenzie ... L'autorità sò di l'opinione chì l'iniziu urgente è a fine di l'opere di infrastruttura assai seriu per u trasportu di merchenzie. u trafficu hè ubligatoriu per u rapidu prugressu di u prucessu di liberalizazione. "Se ùn ci hè micca una strada per viaghjà o s'ellu ùn ci hè micca infrastruttura, signalazione, terminale di supportu è altre strutture chì permettenu un trasportu efficiente, ùn serà micca pussibule di sviluppà u trasportu ferroviariu", anu dettu i funzionari, aghjustendu chì u prucessu di liberalizazione di U TCDD o l'istituzione publica di ferrovia appena stabilita ùn averà micca una putenza di trazione sufficiente è un parcu di vagoni, avvirtenu chì pò esse un ostaculu à a so implementazione rapida è sana.
Un altru puntu chì u settore privatu enfatizeghja hè a pussibilità chì un operatore straneru cun alta cunniscenza, sperienza è, più impurtante, u putere finanziariu pò guadagnà a dominanza di u mercatu. I rapprisentanti di u settore anu dettu: "Per quessa, creanu cundizioni chì permettenu à u settore privatu turcu di preparà per sta transizione; "In più, a cooperazione di u settore publicu è privatu deve esse sviluppata in u campu di a gestione ferroviaria, è ancu in i campi di a produzzione è di a custruzzione". Per d 'altra banda, a creazione di un mecanismu di dirigenza chì permetterà di piglià passi cumune da u settore publicu-privatu, l'urganisazioni non governamentali è i circhuli accademichi in modu di elevà a forza di travagliu educata è qualificata hè ancu trà i temi mintuati.
In riassuntu, hè pussibule di sintetizà l'aspettattivi di u settore privatu in u prucessu di liberalizazione ferroviaria sottu à e seguenti 5 rubriche principali: Priorità di u benefiziu di u paese, investimenti in infrastrutture prima di carica, un prucessu di transizione incuragisce, assicurendu l'uguaglianza di cumpetizione di u settore publicu-privatu. , cuncede l'esenzione SCT in u trasportu ferroviariu cum'è in u trasportu aereu è marittimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*