A ferrovia hè diventata una strada di trasportu favurita per l'industriali

Per l'industriali, chì cuntribuiscenu à l'aumentu di a parte di a ferrovia in u trafficu di merci domestica è in u trasportu orientatu à l'esportazione, vole chì l'investimenti in l'infrastruttura ferroviaria, l'equipaggiu è e novi rotte cuntinueghjanu sempre più.
Mentre a Turchia hè cuperta di rete di ferru, u trasportu ferroviariu diventa un modu di trasportu efficace per i pruduttori è l'esportatori perchè hè sicuru, adattatu per u trasportu di carichi pesanti, u tempu di transitu fissu è micca affettatu da e cundizioni climatichi. A dumanda di a ferrovia, chì offre opzioni più ecunomiche è più sicure paragunate à u trasportu stradale, hè in crescita ogni ghjornu per l'industriali chì vedenu chì per fà un passu avanti è fà una differenza in l'ambiente ferocemente cumpetitivu richiede soluzioni logistiche di costu ottimali.

FORD OTOSAN
Hà fattu u trasportu ferroviariu una pietra angulare

Ford Otosan, unu di i principali attori in l'industria di l'automobile, chì hà u scopu di pruduce 2015 milioni è 2 milioni di esportazioni in 1,5 è oltre, esporta circa 70% di a so pruduzzione. Cengiz Kabatepe, Diputatu General Manager di Ford Otosan, chì esporta in più di i paesi 60, dice chì anu seguitu una pulitica chì vigilà i prucessi logistichi di e so fabbriche da a so creazione. Rimarchendu chì a capacità di cumpete in i mercati mundiali dipende da u mantenimentu di a catena di fornitura à u costu più ottimale, Kabatepe dice: "Per quessa, u sviluppu di prucessi logistichi cù una efficienza di costu assai elevata in ogni tappa è riunione cù i nostri partenarii cummerciale intornu à questu principale. L'idea custituisce u core di a nostra strategia ".
Sicondu l'infurmazioni datu da Kabatepe, Ford Otosan distribuisce i so veiculi di produttu finitu per mare à una tarifa di 95 per centu. Dicendu: "I veiculi chì esce da a nostra pruduzzione per esse pianificati secondu e navi chì facenu viaghji in ring in 4 rotte, cumprese in l'America, sò consegnati à i clienti finali u più prestu pussibule per ghjunghje nantu à queste navi cù u Just in Time. principiu ", Kabatepe hà rimarcatu chì usanu u trasportu ferroviariu à tassi di finu à u 70 per centu per l'approvvigionamentu di materiale. Sottulineendu chì questa alta rata di usu di ferrovia, chì furnisce ancu vantaghji di costu, hè un successu impurtante di Ford Otosan in u campu di a logistica internaziunale, Kabatepe hà dettu: "Altrò, ùn saria micca pussibule di risponde à questi volumi di produzzione elevati cum'è flussu di materiale. in una manera puntuale, o semu affruntati cù svantaghji assai significativi in ​​termini di costu ", parla.

INDESIT
Aumenterà u so vantaghju in l'esportazioni per ferrovia

Indesit Company, una di e marche principali di l'Europa in l'industria di l'elettronica bianca, produce coolers in a so fabbrica in Manisa. Indicà chì anu pruduttu 2011 milione 1 mila frigoriferi in 300, Indesit Company Turkey Logistics Manager Levent Özer dichjara chì 85% di questu hè esportatu. Elencu i paesi prominenti in l'esportazioni cum'è Inghilterra (40%), Francia (25%) è Italia (), Özer dice chì creanu un voluminu di carica annuale di 70 mila tunnellate. Özer dichjara chì, mentri preferiscenu soprattuttu a strada marittima per u trasportu, usanu ancu parzialmente a ferrovia.
Dicendu chì usanu a ferrovia per u trasportu à e Republice Turche, Özer dice: "Oghje, i costi di trasportu ponu esse bisognu di entre in un mercatu è di lascià un mercatu. Sapemu chì u trasportu ferroviariu hè un modu di trasportu adattatu per i prudutti chì sò pisanti in carica è ligeri in prezzu. In questu cuntestu, postu chì l'infrastruttura ferroviaria dispunibule in Europa ùn hè micca dispunibule in u nostru paese, l'esportatori sò in svantaghju paragunatu à i so cuncurrenti europei ".
 

TRATTORE ERKUNT
Sceglierà a ferrovia per u tempu di transitu è ​​u trasportu ecunomicu

Erkunt Tractor, chì hè trà e prime trè cumpagnie in u mercatu di trattori turcu, esporta in 27 paesi, cumpresi Bulgaria, Ungheria, Romania, Croazia, TRNC, Iraq, Algeria, Maroccu, Senegal è Giordanu. U direttore generale di Erkunt Tractor Zeynep Erkunt Armağan dichjara chì creanu un voluminu di carica di circa 7 500 tunnellate in un annu, è dice chì utilizanu l'autostrada in e so esportazioni in i paesi europei è a via marittima in i so esportazioni in Far East. Sicondu l'infurmazioni datu da Armağan, 4 tunnellate di trasportu sò realizati per strada è 500 mila tunnellate per mare. Dichjarà chì ùn anu micca ancu utilizatu a ferrovia per i trasferimenti di merci, Armağan dice: "Ma quandu e cundizioni necessarie sò soddisfatte, vulemu pruvà un metudu di trasportu sicuru cum'è a ferrovia. U fattu chì a ferrovia furnisce u tempu di transitu è ​​i vantaghji di u costu cumparatu cù l'autostrada aumenterà a so preferenza. À u listessu tempu, u seguimentu di carica deve esse furnitu. I trasferimenti intermedii per strada saranu definitivamente necessarii in i trasporti ferroviari. Ci sarà bisognu di un strumentu prufessiunale per gestisce stu prucessu. Tutti questi punti ch'e aghju citatu seranu i nostri criterii di priorità quandu cuminciamu à aduprà a ferrovia. Quandu queste aspettative sò cumpletamente soddisfatte, ùn esiteremu micca à aduprà un metudu di trasportu sicuru cum'è a ferrovia ".
 

NOKSEL

Ferrovia preferita in i Balcani è in u Mediu Oriente

Essendu unu di i principali produttori di tubi d'acciaio in Turchia, Noksel rinfurzeghja ancu u so rolu in u mercatu europeu cù novi investimenti. A cumpagnia, chì hè in una pusizioni di cumpetizione cunfortu cù i pruduttori di tuttu u mondu, esporta più di 70 per centu di i so prudutti. Noksel, chì realiza una media di più di 400 mila tunnellate di spedizioni annu, sia in u paese sia à l'esteru, esporta più di 100 mila tunnellate di questu in i paesi Balcani è di l'Europa di l'Est per ferrovia, è 200 mila tunnellate in altri paesi per mare.
Sicondu Noksel, u più grande vantaghju di a ferrovia hè chì offre un trasportu competitivu. "Tuttavia, stu vantaghju hè pussibule solu se a stazione di carica è di trenu hè vicinu à u situ di custruzzione è a distanza da percorre hè longa", dissenu i dirigenti di Noksel, enfatizendu chì anu cercatu a "continuità" quandu sceglienu i so cumpagni per u serviziu di trasportu ferroviariu.
 

Denizli trasporta 100 mila tunnellate di cimentu per ferrovia 

Denizli Cement, chì hà iniziatu a so attività in u 1987 in u corpu di Eren Holding, hè oghje trà e cumpagnie cù a più grande capacità di produzzione di cimentu in Turchia in termini di capacità. A cumpagnia, chì pruduce quasi 3 milioni di tunnellate di cimentu annu, esporta quasi u 20 per centu di a so pruduzzione in u Mediu Oriente, l'Africa di u Nordu è l'Europa. A cumpagnia preferisce a ferrovia per a logistica di più di 100 mila tunnellate di cimentu annu. Tuttavia, i funzionari di a cumpagnia esprimenu chì, ancu s'è a ferrovia offre un grande vantaghju in termini di costu, ùn ponu micca aduprà stu vantaghju per via di a mancanza di linee: "Ùn ci sò micca linee in regioni cum'è Antalya è u Mari Neru. Siccomu i qatars sò assai bassu, u tunnellu in u trasportu hè ancu diminuitu. Per quessa, ùn pudemu micca usà a ferrovia in a misura chì vulemu ".
 

A prima volta nantu à u Trenu di Esporta à Mersin per u Termale

Operante in u campu di a produzzione di l'apparecchi domestici, Termikel piglia ancu u putere di a ferrovia daretu à l'esportazioni.
I prudutti Termikel sò stati trasportati nantu à a prima corsa di u trenu di cuntainer, chì furnisce una cunnessione diretta di l'industriali da Ankara à u mare. Dichjarà chì preferiscenu mandà e panetterie chì esportanu à l'esteru da Ankara à u Portu di Mersin in u trenu di containeru, u presidente di u Cunsigliu di Termikel A.Ş Ahmet Kaya hà dettu: "L'industriale chì investe in Anatolia Centrale deve ghjunghje à i porti economicamente. Altrimenti, perchè investisce in sta regione ? L'industriali volenu un trasportu veloce, ecunomicu è sicuru. U trenu di cuntainer ci offre ancu sta opportunità. A nostra carica, custituita da 33 vagoni, arriva à u portu di Mersin in 22 ore è hè mandata à l'esteru da quì. U nostru scopu hè di aumentà a tarifa di trasportu per ferrovia ", dice. Esprimendu chì ricumandenu à altre cumpagnie in a Zona Industriale Organizzata di utilizà a ferrovia per e so esportazioni mentre aumentanu questu, Kaya cuntinueghja e so parolle cusì: "Molte cumpagnie anu una vista positiva di travaglià cù a ferrovia. In pocu tempu, u trasportu ferroviariu da a zona industriale urganizata ghjunghje à dimensioni seria. Credu chì ghjunghjeremu u nostru scopu d'esportazione di 2023 miliardi di dollari in 500 più veloce cù u trenu di containeru.

Fonte: Linea Logistica

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*