U Role di u Prughjettu BALO in u Sviluppu di Turchia

U Role di u Prughjettu BALO in u Sviluppu di Turchia
U nostru presidente TOBB M. Rifat Hisarcıklıoğlu hà dichjaratu chì u quintu di i deci passi prioritari chì portanu a Turchia à a liga d'altu redditu hè u Great Anatolian Logistics Project è u prughjettu London - Islamabad Train.
U nostru presidente TOBB M. Rifat Hisarcıklıoğlu hà dichjaratu chì a Turchia hà pigliatu 22.12.2012 anni per ghjunghje à a liga di redditu mediu à l'Assemblea Generale Ordinaria DEİK 2012, chì hè stata tenuta in Istanbul u sabbatu 50 è induve u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan era ancu un invitatu, è hà dettu: "Avemu u scopu di ghjunghje à a liga di ingressu", disse. Hisarcıklıoğlu hà annunziatu chì anu determinatu 10 passi prioritari per questu scopu.
DEİK è TOBB President M. Rifat Hisarcıklıoğlu è DEİK Chief Executive Officer Rona Yırcalı hà assistitu à l'Assemblea Generale Ordinaria 2012 di u Cunsigliu di Relazioni Economiche Estere (DEİK) tenuta in Istanbul; U Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, u Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan, u Ministru di l'Affari di l'UE Egemen Bagis, i membri di a DEIK è parechji imprenditori anu assistitu.
10 Passi prioritari
In u so discorsu à l'apertura di l'Assemblea Generale, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "In u futuru, induve u mondu si move versu un futuru assai diversu da l'oghje, tocca à noi induve serà u nostru locu". M. Rifat Hisarcıklıoğlu, enfatizendu chì Turchia hà avà u scopu di ghjunghje à a liga d'altu redditu, hà dettu: "Per ottene questu, avemu da travaglià più dura in i prossimi 10 anni chì in l'ultimi 10 anni". I 10 passi prioritari determinati da DEİK è u presidente di TOBB Hisarcıklıoğlu sò i seguenti:
Prima, cuntribuisce à aumentà u numeru di esportatori da 50 mila à 2023 mila da u 70. In questu cuntestu, hè statu dichjaratu chì u prughjettu "SME Export School" hè statu implementatu è 5 mila PMI in Turchia, chì ùn anu mai esportatu prima, seranu furmati per esporà.
Siconda, prughjetti di sviluppu di a cumpetitività internaziunale seranu preparati inseme cù u Ministeru di l'Ecunumia in cinque settori critichi: Macchinari, Tessili, Agricultura, Elettricu - Elettronica è Materiali di Custruzzione.
In terzu, hà una impurtanza critica cum'è l'aumentu di l'esportazioni agriculi è alimentarii di Turchia, a preparazione di prughjetti analitici per i paesi di destinazione è di priorità, in particulare l'America Latina, l'Africa, l'India è a Cina, aumentendu l'esportazioni à altu valore aghjuntu cù clusters innovatori è determinendu i "settori d'esportazione di l'avvene". Strategie seranu determinate nantu à sti prublemi.
In quartu, hè statu dichjaratu chì u "Cunsigliu Globale di l'Energia di l'Energia" recentemente stabilitu serà u putere esternu di u Settore Energeticu. Hè statu dichjaratu chì u scopu hè di avè una capacità installata di 2023 mila megawatts in 125 è chì u prughjettu di l'Energia Teams serà realizatu à l'esteru sottu a coordinazione di u nostru Ministeru di l'Energia per attruverà l'investimenti stranieri necessarii in Turchia.
In u quintu passu, a cumpetitività logistica di Turchia serà aumentata cù u Cunsigliu Internaziunale di l'Affari di Logistica Internaziunale appena stabilitu. BALO Greater Anatolian Logistics Project è prughjetti di treni Londra-Islamabad iniziati sottu a dirigenza di TOBB cuntribuiscenu à a suluzione di i prublemi in questa zona.
Cum'ellu hà u scopu di diventà un paese cù 2023 miliardi di dollari d'investimentu à l'esteru in 100, u sestu passu hè di revelà i principali cumpagnie turche cù un altru novu cunsigliu, u Cunsigliu di l'affari d'investimenti d'oltremare. U travagliu inseme cù u Ministeru di l'Ecunumia; Serà esaminatu in quali spazii l'investimenti è l'acquistu di l'imprese seranu più riesciuti.
U settimu passu hè di sviluppà u settore di cunsulenza tecnica per u sviluppu di cuntratti internaziunali. U fattu chì stu campu hè statu inclusu in u scopu di incentive da u nostru guvernu hà datu una grande morale à e nostre cumpagnie. U sgiò Hisarcıklıoğlu hà dichjaratu l'impurtanza ch'ellu attribuisce à u settore di cunsulenza dicendu: "Cù sta vuluntà, speremu di superà u scopu di impegnà 2023 miliardi di dollari di servizii di cuntrattu annu in 100".
L'ottu passu serà u rinfurzamentu di a diaspora turca. Hè statu dettu chì i novi prughjetti sò stati travagliati è hè statu dichjaratu chì u putere imprenditoriale di a diaspora turca, chì u so numeru s'avvicinarà à 2023 milioni in u mondu, hè destinatu à diventà una putenza di 10 miliardi di dollari in 100.
Cum'è u nonu passu, hè destinatu à diventà un "Centru di Eccellenza" in servizii. U sgiò Hisarcıklıoğlu hà dichjaratu questu scopu cusì: "Vulemu esse un giant d'esportazione mundiale in i campi di Turismu, Salute, Educazione, Film è IT. Attualmente, u nostru paese hè un esportatore di serviziu netu, avemu un ingressu di cambiu chì si avvicina à 20 miliardi di dollari. Vulemu chì questu ghjunghje à 2023 miliardi di dollari, se Diu vole, in 100 ". Il l'a exprimé de la manière suivante.
L'ultimu passu hè, "In ordine per attruverà investimentu straneru qualificatu, avemu intesu implementà a cooperazione di l'Agenzie di Sviluppu chì avemu firmatu cù u Ministeru di u Sviluppu, in coordinazione cù u nostru Ministeru di l'Ecunumia è a nostra agenza d'investimentu". Dichjarà chì, hà spiegatu tutte e priorità necessarie per a Turchia per ghjunghje à u livellu di ingressu altu.

Surghjente: http://www.balo.tc

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*