A stallazione di i Rails di a Prima Linea d'Alta Velocità di u Sud-Ovest di a Cina hà iniziatu

I rails di a ferrovia di Chengmianle, chì hè prevista cum'è a prima linea di treni d'alta velocità in a parti sud-occidentale di a Cina, cuminciaru à esse stallate oghje (2 dicembre) in a pruvincia di Sichuan.
U fattu chì a custruzzione di u trenu d'alta velocità, chì hè unu di i prughjetti di trasportu impurtanti realizatu dopu à u grande terramotu in Sichuan, hà ghjuntu à a tappa di a stallazione di a ferrovia, mostra chì un prugressu significativu hè statu fattu in u prugettu.
U direttore generale di u prughjettu in quistione, Xu Lanmin, hà dettu à a stampa chì 40 miliardi 500 milioni di yuan seranu spesi in u prugettu. Xu spiegò chì a linea di treni d'alta velocità, chì parte da a cità di Jiangyou in u nordu, passerà per e cità di Mianyang, Deyang, Guanghan, Pengshan, Menshan, Qingshen, Leshan è ghjunghjerà à u pede di u Monti E'mei. , u famosu situ turisticu di a Cina. A linea di trenu d'alta velocità, cù una lunghezza tutale di 312 chilometri, hè prevista per esse messa in serviziu à a fine di u 2013.
A vitezza di u trenu d'alta velocità in quistione hè stata cuncepita cum'è 200 chilometri per ora. U tempu tutale di a linea hè di 1 ora. Cù a fine di a linea, a cunnessione ferroviaria di Chengdu, u centru di a pruvincia di Sichuan, cù cità impurtanti cum'è a capitale Beijing è Guangzhou serà ancu rinfurzata.

Surghjente: http://turkish.cri.cn

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*