TCDD Ampararà a Cumpetizione

U trasportu attivu nantu à e ferrovie serà ottenutu grazia à a cuntribuzione di u settore privatu à u prucessu in ligna cù l'obiettivi di u guvernu 2013. Attualmente, i trasportatori privati ​​cù una capacità di trasportu di 3.5 milioni di tunnellate aspettanu chì a basa regulatoria legale sia stabilita cum'è a Legge di Trasportu Terrestre.

E Direttive Europee è u Prucessu di Screening mettenu obiettivi radicali davanti à a burocrazia turca in u trasportu, in particulare in e ferrovie. Quandu i prughjetti sò stati avanzati, hà messu fondi significativi davanti à elli. I Ferrovii si preparanu à entre in un prucessu più cumpetitivu cù u sustegnu di i decisori in i guverni 59 è 60. U staffu veteranu è leale di TCDD hè stupitu da l'imprendituri di u settore privatu chì pruducenu prughjetti è piglianu più iniziativa in u trasportu à l'UE è i paesi circundanti (TCDD impararà à cumpete). Mentre chì u prughjettu è u calendariu di destinazione hè in esecuzione, i partiti volenu chì a cumpetizione si faci in un settore di regule per una certa disciplina.

Mentre chì TCDD hè basatu annantu à a scola tedesca in Europa, i trasportatori privati ​​​​cumpetinu per esse più prufittuali è priorità in u settore esaminendu i regimi di liberalizazione mundiale à u più chjucu dettu. L'Associazione di i Trasportatori Ferroviari (DTD), basatu annantu à criteri completamente diversi per a produzzione è l'impieghi, chì sfidaranu TCDD oltre e formazioni sindacali, hà dimustratu chì ùn si fermanu micca fora di l'avvenimenti in u periodu 2008-2013, dicendu: "Vulemu avè una parolla. quandu i principii è u prucessu legale sò furmati ". Turchia hà dimustratu chì investirà in ferrovie cù a pianificazione ferroviaria inclusa in u pianu di produzzione di Marmaray, a cumpagnia ROTEM stabilita per i treni d'alta velocità è e fabbriche di ferru è azzaru di a cumpagnia ROTEM. E rotte chì ùn sò micca toccu dapoi anni sò state rivisionate. U settore privatu hè statu permessu di piglià l'iniziativa, d'investisce è ancu di rapprisintà Turchia in certi riunioni à l'esteru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*