Trenu Bursa High Speed ​​​​in Ankara in 2015

Ankara 2 ore 15 minuti cù u Trenu Bursa High Speed ​​​​
A ferrovia, chì hè stata purtata à l'agenda da CHP ex-MP Kemal Demirel per anni, diventa una realità in 2015. U guvernatore Harput hà dettu chì a fundazione di a stazione principale in u centru di a cità serà stallata dumenica 23 dicembre, cù a participazione di i ministri.
Mentre i travaglii di u trenu d'alta velocità, chì unisce Bursa à Ankara in u modu più cortu, cuntinueghjanu à a piena velocità, u guvernatore Şahabettin Harput, chì hà enfatizatu chì u prugettu hè grande è impurtante in quantu à fà un sognu diventatu realità, seguita u sognu. travaglii realizati passu à passu. U guvernatore Harput, chì hà esaminatu recentemente l'opere in situ, hà ricurdatu chì ci era un trenu in Bursa un seculu fà è hà dettu: "Avà a brama di a ghjente di Bursa hà da finisce (Bursa High Speed ​​​​Train). U travagliu di licitazione per a cunnessione trà Bilecik è Yenişehir hè per esse finitu. A cunnessione da Bandırma à Bilecik via Bursa serà cumpletata versu a fine di u 2015, perchè quelli chì partenu da Ankara ghjunghjeranu à Bursa in 2 ore è 15 minuti. Questa hè una rivoluzione ", disse.
Dichjarà chì ci saranu duie stazioni in Bursa in u quadru di u prughjettu, chì hà u più longu tunnel di treni à alta velocità di circa 4 mila 900 metri in Turchia, u guvernatore Harput hà dettu: "U fundamentu di a stazione in u centru di a cità hè statu stabilitu. da u Vice Primu Ministru Bülent Arınç è u Ministru di Trasportu, affari marittimi è cumunicazioni Binali Yıldırım dumenica 16 dicembre. Serà realizatu cù a participazione di u Ministru di u travagliu è di a Seguretat Soziale Faruk Çelik, disse. A seconda stazione principale serà in a vicinanza immediata di l'aeroportu di Yenişehir ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*