10 mila km di trenu à alta velocità bona nutizia per a Turchia in 5 anni

10 mila km di trenu à alta velocità bona nutizia per a Turchia in 5 anni
U presidente di a Cummissione Parlamentaria d'Investigazione di i Diritti Umani, Ayhan Sefer Üstün, hà dettu: "Custruiremu una linea di treni à alta velocità di 10 mila chilometri in Turchia in i prossimi 5 anni".
Facendu dichjarazioni à u currispundente AA nantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità Istanbul-Ankara è u sistema di ferrovia ligera da esse custruitu in Sakarya, Üstün hà dettu chì, ancu s'è l'impurtanza data à e ferrovie in i primi anni di a Republica hè stata persa cù u tempu, u U guvernu di u Partitu AK hà fattu grandi investimenti in sistemi ferroviari.
Apuntendu chì l'investimentu più impurtante in e ferrovie hè a linea Istanbul-Ankara, Üstün hà enfatizatu chì u centru di distribuzione più impurtante nantu à a linea di treni d'alta velocità serà in Sapanca.
Dichjarà chì un grande terminal serà custruitu in Sapanca, Üstün hà dettu:
"Una attività di distribuzione serà realizata da Sapanca à tutte e parte di Turchia. Qualunque sia l'Aeroportu Sabiha Gökçen hà aghjustatu à a regione Pendik-Kartal, u terminal di treni d'alta velocità da esse custruitu in Sapanca aghjunghjera valore à Sapanca è Sakarya. Dunque, i nostri citadini duveranu sapè questu. Spergu chì a linea di treni d'alta velocità serà finita in u 2013, è sia a linea di treni à alta velocità sia a linea di treni Adapazarı Istanbul sospesa diventeranu operativi. Stu prughjettu aghjunghje valore à u valore di a nostra cità. In i prossimi 10 anni, custruiremu 5 mila chilometri di linee di treni à alta velocità in tutta a Turchia ".
-Grande sperienza per u Metropolitan-
Ricordendu chì a municipalità metropolitana di Sakarya hà ancu prughjetti serii in quantu à u sistema di ferrovia leggera, Üstün hà dettu: "U sistema di ferrovia leggera serà attivatu da u novu terminal à u centru di a cità in Arifiye. Cume mi importa di stu prughjettu, mi importa ancu di l'esperienza chì u metropolitanu guadagnerà in quantu à u sistema di ferrovia leggera ".
U sindaco Üstün hà rimarcatu chì cù l'esperienza chì a municipalità metropolitana guadagnerà da a linea Arifiye-Central, l'attività di trasportu di passageri pò espansione à Yenikent, Söğütlü, Ferizli è ancu Karasu in u futuru.

Surghjente: http://www.ekotrent.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*