U numaru di passageri chì utilizanu u trenu d'alta velocità hè vicinu à 7 milioni

Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, chì hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di u 60th Anniversary di l'Unione Demiryol-İş tenuta in Afyonkarahisar, hà dettu chì e ferrovie sò diventate una pulitica statale cù u guvernu di u Partitu AK. Nutendu chì anu preparatu un pianu d'azzione per a custruzzione di treni d'alta velocità cù opere infrastrutturali, è ancu l'opere per rinnuvà e linee è custruisce novi linee per rinfurzà e ferrovie, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Quandu avemu ghjuntu, a media di i treni. A ferrovia custruita per annu era sottu à 1 chilometru. Oghje, una media di 135 chilometri di ferrovia hè custruitu annu. I prughjetti in corso sò più di 3 mila chilometri. U tutale di i prughjetti stradali cumpletamente rinnuvati hà superatu 6 mila 500 chilometri. U numaru di strade incluse in u prugramma quist'annu è destinate à esse rinnuvate hè di 800 chilometri.
U NUMERU DI PASSAGERI PORTATI PER U TRENU RAPIDU ARRIVA A 7 MILIONI
Ricordendu chì a sezione Ankara-Eskişehir di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul hè stata finita è messa in serviziu, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì cù l'apertura di a linea Ankara-Konya, i passageri chì vanu à Ankara anu cuminciatu à preferisce l'altu. - trenu veloce. Enfatizendu chì u numeru di passageri trasportati in i servizii di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir è Ankara-Konya s'avvicina à 7 milioni, u Ministru Yıldırım hà dettu: "U tassu di quelli chì viaghjanu in treni à alta velocità trà Eskişehir è Ankara hè di 73 per centu. In precedenza, sta tarifa era 3 per centu in i servizii di treni normali. U tassu di scuntrà u trafficu trà e duie cità in trenu hè aumentatu da u 3 per centu à u 73 per centu ", disse.
Custruiremu 10 MIL KILOMETRI DI FERROVII NOVU
Spieghendu chì a linea di treni d'alta velocità Istanbul-Ankara serà aperta à a fine di l'annu prossimu, u Ministru Yıldırım hà dettu: "E linee di Eskişehir-Bursa è Yozgat, Sivas, Afyon è İzmir da Ankara sò i prossimi. Per u 2023, custruiremu 4 mila chilometri di novi linee ferroviarie, di quali 10 sò treni à alta velocità ", disse.

Fonte : HaberVitrini

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*