U viaghju più piacevule in l'avvenimenti di a settimana di trasportu publicu di Izmir

In u scopu di l'avvenimenti di a Settimana di u Trasportu Pùbblicu urganizati da a Municipalità Metropolitana di Izmir, 19 studenti di 180 paesi forestali sò stati purtati da i so paesi in autobus è purtati à a Stazione Cumaovası. I studienti chì sò ghjunti à Halkapınar cù u trenu suburbanu di İZBAN sò stati purtati à Konak da u Metro İzmir. A visita di a cità di i studienti, chì s'hè divertitu cù l'alimentazione di i palummi davanti à a Torre di l'Orologio Storicu, hà finitu per visità a mostra di mudelli in a Fabbrica di Gas di Carbone Storicu, dopu l'intrattenimentu realizatu nantu à u Ferry di Bergama Grazie à a Municipalità Metropolitana di Izmir , assai di elli anu pigliatu u trenu suburbanu è u metro per a prima volta. Ci era ancu à mezu à elli chì anu vistu u mare per a prima volta.
Parechji di i zitelli, chì fighjulavanu l'ambiente cù ochji curiosi durante i so viaghji in autobus, trenu, metro è battellu, eranu entusiasmati per questa sperienza chì anu avutu per a prima volta. À mezu à i zitelli, ci era quelli chì ùn avianu mai pigliatu u metro o trenu suburbanu prima, è ancu quelli chì anu vistu u mare per a prima volta è pigliò un traghetti.
I zitelli, chì sò stati dati diversi rigali da l'autorità di İZBAN, Eshot è İzmir Metro, anu finitu u ghjornu stanchi ma felici.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*