Cummissione cumuna da esse stabilita per u prughjettu di a ferrovia di Baku Tbilisi Kars

Una cummissione cumuna serà stabilita per u prughjettu di a ferrovia Baku Tbilisi Kars. A decisione in quantu à l'appruvazioni di l'accordu firmatu u 3 di settembre per a facilitazione di a custruzzione di u tunnel ferroviariu previstu per esse custruitu in Georgia nantu à a sezione "Kars-Akhalkalaki" di a nova linea ferroviaria "Baku-Tbilisi-Kars" trà Turchia è Georgia. hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale.
In cunseguenza, una cummissione cumuna serà stabilita per ghjunghje l'ugettivi di l'accordu.
A decisione in quantu à l'appruvazioni di l'accordu firmatu u 3 di settembre per facilità a custruzzione di u tunnel ferroviariu previstu per esse custruitu in Georgia nantu à a sezione "Kars-Akhalkalaki" di a nova linea ferroviaria "Baku-Tbilisi-Kars" (Baku Tbilisi Kars). Prughjettu ferroviariu) trà Turchia è Georgia Gazzetta Ufficiale. hè statu ancu publicatu. In cunseguenza, una cummissione cumuna serà stabilita per ghjunghje l'ugettivi di l'accordu.
Certi Accordi Internaziunali sò stati publicati in a Gazzetta Ufficiale. Frà questi, ci era ancu a Decisione annantu à l'appruvazioni di l'accordu trà u Guvernu di a Republica di Turchia è u Guvernu di Georgia nantu à a Facilitazione di a Custruzzione di u Tunnel Ferroviario pianificatu in Georgia nantu à a Sezione "Kars-Akhalkalaki" di u "Baku-Tbilisi-Kars" Nova Linea Ferroviaria.
A ratificazione di l'accordu firmatu in Istanbul u 3 di settembre di u 2012 hè statu decisu da u Cunsigliu di i Ministri u 26 di nuvembre di u 2012, nantu à a dumanda di u Ministeru di l'Affari Esteri. Dunque, u Guvernu di Turchia è Georgia, durante a custruzzione di u tunnel ferroviariu previstu per esse custruitu in Georgia nantu à a sezione "Kars-Akhalkalaki" di a nova linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, e persone, i veiculi di trasportu è e merci (in in cunfurmità cù u disignu di u prugettu, in a custruzzione di u tunnel) Un accordu hè statu ghjuntu nantu à facilità u passaghju di rootstocks è machini per esse usatu), veiculi di trasportu è merchenzie, è u passaghju per u cunfini Turchia-Georgia.
E merchenzie seranu esentate da l'impositu quandu entranu in u Territoriu Doganale Georgianu o esce da u Territoriu Doganale Georgianu. A cumpagnia chì hà da realizà i travaglii di custruzzione di u tunnel serà determinata da l'autorità competenti di a Republica di Turchia; L'autorità georgiane seranu infurmate nantu à questu.
Per ghjunghje l'ugettivi di l'accordu, l'autorità competenti seranu rispunsevuli di l'implementazione di l'accordu. S’impegna à piglià tutte e misure necessarie per stabilisce una « Commission mixta » cumposta da i funziunarii ch’ella hà numinatu.
A cummissione mixta si riunirà quandu si ritene necessariu à a dumanda di una di e parti. A Cummissione Mixta pigliarà e so decisioni à l'unanimità è avviserà immediatamente à l'autorità cumpetenti e cose chì ùn ponu esse decise à l'unanimità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*