Trenu à Alta Velocità di Bursa

Bursa hà avutu un iniziu storicu cù u trenu d'alta velocità, mentre chì a cerimonia di u prugettu chì purterà Bursa à u trenu d'alta velocità hè stata ieri, u ghjornu storicu serà cummemoratu in parechji aspetti.

Parlendu à a cerimonia di inaugurazione di u trenu à alta velocità Bursa-Ankara, u direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà annunziatu ch'elli anu da suddisfà a brama di 59 anni di Bursa per i treni cù treni à alta velocità.

A fundazione di a ferrovia d'alta velocità di Bursa hè stata posta cù una cerimonia. U Primu Ministru Bülent Arınç, u Ministru di u Travagliu è a Sicurezza Soziale Faruk Çelik, è u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım anu assistitu à a cerimonia tenuta nantu à a strada Mudanya.

U trenu d'alta velocità da Bilecik cunnetterà direttamente Bursa à Eskişehir, Ankara è Konya. Grazie à u prughjettu chì riunisce Bursa cù u trenu d'alta velocità dopu à 59 anni, a distanza trà Bursa è Ankara diminuirà à 2 ore è 10 minuti.

U tempu di viaghju trà Istanbul è Bursa serà ridutta à 2 ore è 15 minuti. Cusì, u travagliu di a fase di Bursa-Yenişehir di 2010 chilometri di a linea Bursa-Bilecik di 105 chilometri di u prugettu, chì l'offerta hè stata fatta in 75, hà iniziatu. A cerimonia di inaugurazione, chì hà iniziatu cù un spettaculu di ballu folklore, hà continuatu cù i discorsi di apertura.

U Trenu d'Alta Velocità di Bursa ghjunghje à una vitezza di 250 km. U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dichjaratu chì a linea di treni Bursa High Speed ​​​​sera custruita dotata di l'ultimi sistemi tecnologichi adattati per una velocità di 250 chilometri è hà dettu: "Quandu a linea hè finita, sia u trasportu di passageri sia di merci à alta velocità. i treni operanu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*