A Scola Prufessionale di Logistica Beykoz hà iniziatu e pratiche di laboratoriu cù u slogan "Imparau per fà"

Beykoz Logistics Vocational School (BLMYO) cuntinueghja i so sforzi per aumentà a qualità di l'educazione. Cridendu chì l'educazione prufessiunale ùn pò esse realizatu solu nantu à a basa di a cunniscenza teorica, ma deve ancu esse praticata, BLMYO procede in a direzzione di cunsulidà a cunniscenza appiicando a cunniscenza acquistata da i studienti in u scopu di u curriculum cù i scenarii creati, cù i laboratorii di apprendimentu è i studii di simulazione iniziati cù u cuncettu di "Learning by Doing".
Da u puntu di vista di Senge, i laboratorii di apprendimentu, definiti cum'è elementi chì permettenu à i participanti di amparà inseme usendu microcosmi strutturati di a vita reale, sò ambienti induve i fenomeni cummerciale significativi sò integrati cù dinamiche interpersonali significative. Cù stu approcciu, i studienti di u prugramma di logistica di a scola prufessiunale Beykoz Logistics Prof. Dr. Okan Tuna è Lecturer Vede. Anu iniziatu l'applicazione "Supply Chain Laboratory" sottu a coordinazione di Burak Çakaloz.
Simulazione di gestione di a supply chain
Strategie chì aumentanu a satisfaczione di u cliente furnisce a gestione integrata di materiale, infurmazione è flussu di soldi, o in altri palori, l'integrazione di i prucessi basi di l'affari in a catena, chì assicura chì u pruduttu ghjustu ghjunghje à u cliente à u mumentu bellu, à u tempu. U locu ghjustu, à u prezzu ghjustu, à u costu più bassu pussibule per tutta a supply chain. Supply Chain Management, chì hè definitu cum'è a creazione di mudelli di cummerciale è mudelli di cummerciale, hè stata applicata à più di 200 studienti cù i scenarii preparati in a Logistica. Laboratoriu. I studienti sò stati dumandati à utilizà mudelli di logistica realistichi, è sò stati dumandati à truvà suluzioni à i prublemi chì ponu accade durante l'operazioni, senza piantà u flussu di a supply chain, mantenendu i stocks è l'operazioni.
In l'ambiente di u laboratoriu, i studienti sò divisi in gruppi cum'è Fornitore, Fabbricante, Grossista è Retailer, è cercanu di risponde à l'ordini dati da i clienti appliendu u sistema di supply chain è mudelli di logistica. Mentre i studienti chì provanu à furnisce u pruduttu à u cunsumadore finale dopu à 2 diverse materie prime di proprietà di 2 gruppi di fornitori sò stati trattati da u fabricatore è consegnati à u grossista, è u pruduttu hè statu speditu à 2 diversi rivenditori, chì sò i clienti di u grossista. , Prof. Dr. Okan Tuna è Lecturer Vede. Cù i scenarii di crisa creati da Burak Çakaloz, u so travagliu hè resu più difficiule.
prof. Dr. Okan Tuna: Cumbinemu a Teoria cù a Pràtica cù Studi "Imparau Fendu" ...
Duranti u studiu, mentre i studienti cuncettualizanu e teorie di a frusta di toru, a cooperazione trà i membri di a catena è a spartera di a cunniscenza, anu ancu realizatu diverse azzioni cum'è fà ordini, riceve è dà offerte. Vedenu l'impurtanza di a spartera di l'infurmazioni è a cumunicazione trà istituzioni è unità in u prucessu di gestione di a supply chain. Cù sta applicazione, i studienti ricevenu esperienze concrete. Per esempiu, vedenu è pianificanu chì tippu di decisione chì anu bisognu à fà s'ellu sperimentanu fora di stock. In e sezioni di discussione chì avemu tenutu dopu l'applicazione, dumandemu à i nostri studienti di presentà e so cunclusioni. Li permettemu di vede i muvimenti ghjusti è e decisioni sbagliate prese. Mentre aiutemu u studiente à rinfurzà a cunniscenza teorica ch'ellu hà acquistatu per via di a pratica, includemu ancu l'apprendimentu divertendu cù i studii di laboratoriu "Imparau per fà".
I studienti combinanu a teoria cù a pratica ...
Dopu l'applicazione, Seçkin Sağlam, un studiente BLMYO di u prugramma di u Cummerciu Esteru, hà dettu chì a cunniscenza teorica è a pratica ùn sò micca listessi:
"Cù u prugressu di u scenariu implementatu in stu studiu, aghju realizatu chì a gestione di a catena di fornitura ùn hè micca cusì faciule cum'è appare in u libru. Avete avutu crisi durante l'implementazione è avete da truvà suluzioni. Pudete vede chjaramente l'impurtanza di a pianificazione è u flussu di l'infurmazioni in a cumunicazione nantu à a catena.
Emine Uzun, studiente di u prugramma di u Cummerciu Esteru, hà dettu chì hà assai piaciutu u travagliu di simulazione:
"Aghju vistu quantu era impurtante di attentu à e prublemi cum'è e valutazioni di l'ordine à longu andà, essendu cuscenti di l'ordine, a gestione di u stock è a previsione di a dumanda, è avemu attivamente pruduciutu suluzioni durante a simulazione. Mi hà datu un grande piacè di vede i cambiamenti in a pusizione di a nostra cumpagnia in linea cù e decisioni chì avemu fattu durante l'implementazione. Daveru, stu travagliu hè statu una grande sperienza per mè per a Supply Chain Management ".

Fonte: BLMYO

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*