Eurail Pass avà include Turchia

Pass Eurail
Pass Eurail

Quelli chì pensanu à visità l'Europa cù u Passu Eurail quist'annu avarà a pussibilità di visità Turchia per a prima volta.
Da u 1 di ghjennaghju, TCDD, Ferrovie Turchi diventeranu un membru di Eurail Global, chì gestisce u Pass Eurail. L'appartenenza permette à e persone chì anu u Passu Eurail (u dirittu di piglià treni in 24 paesi) è i biglietti opzionali, chì includenu u dirittu di viaghjà in 5 paesi adiacenti, di passà per Bulgaria in Turchia. Ana Dias e Seixas, direttore di marketing di Eurail, hà dettu: "TCDD vole chì a so rete ferroviaria in sviluppu sia ricunnisciuta oltremare è per questu, Eurail Group offre e migliori piattaforme cum'è l'America di u Nordu".

Questu hè micca u solu cambiamentu. Opera a nova linea di treni à alta velocità trà Salzburgu è Vienna westbahn unirà ancu à u gruppu cum'è a prima cumpagnia di ferrovia privata. A Cumpagnia Ferroviaria Naziunale di Francia, SNCF, si ritirarà da u pass selettivu è limiterà a so adesione à i Passi Globali è Regionali per a Francia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*