A tarifa di cuntribuzione interna di 51 per centu valida in a custruzzione di u metro di Ankara deve esse legalizzata.

Capu di u Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu Anatolianu (ARUS) è ​​Rettore di l'Università Çankaya Prof. Dr. Ziya Burhanettin Güvenç hà dichjaratu chì a tarifa di cuntribuzione domestica di 51 per centu valida in a custruzzione di u metro di Ankara hè sottu à e capacità è e pussibilità di l'industria turca, è hà nutatu chì a cuntribuzione domestica deve esse garantita da a lege, cumpresi altri investimenti.
prof. Dr. In a so dichjarazione à u currispundente AA, Güvenç hà dichjaratu chì a cuntribuzione domestica di 51 per centu in u metro d'Ankara hè un grande passu, è chì dopu à sta pratica, l'industriali cuminciaru à crede in ellu è l'investituri stranieri cuminciaru à crede in l'industriali turchi.
Güvenç hà dichjaratu chì anu ottenutu u dirittu di utilizà 51 per centu di a cuntribuzione domestica in u metro d'Ankara dopu longu sforzi è chì ùn vulianu micca dà stu sforzu separatamente per ogni offerta.
"A cuntribuzione domestica applicabile à u metro d'Ankara deve esse promulgata per include altri investimenti. U travagliu nantu à questu tema cuntinueghja. Sta lege deve esse assicurata per chì u publicu, in particulare i guverni lucali, ùn agisce micca arbitrariamente. ARUS, chì include i nostri industriali in OSTİM, porta stu sforzu. Oghje, 51 per centu di a cuntribuzione domestica ùn hè micca abbastanza per noi. L'industriali turchi anu a capacità di pruduce 80 per centu di sistemi di ferrovia ligera. Segnale è alcune parti di hardware in u restu 20 per centu ".
Argumentendu chì Turchia ùn saria micca capaci di aumentà a so pruduzzione domestica s'ellu ùn hà micca sceltu u modu di clustering in l'industria, Prof. Dr. Güvenç hà enfatizatu chì un ecosistema deve esse creatu nantu à una basa settoriale è chì tutti quelli chì cuntribuiscenu à a produzzione devenu esse inclusi in u prucessu.
Güvenç hà dettu chì u clustering ùn hè micca una ricerca cummerciale o una cooperazione intellettuale, ma una fabricazione domestica è u disignu, è hà dettu: "E cumpagnie chì sò diventate i principali pruduttori in u sistema ferroviariu in Turchia dumandanu prughjetti da u statu. Sè sta dumanda hè scontru, noi vi prupunimu 100% cuncepimentu domesticu è prudutti naziunali di marca per l 'usu in u nostru paese, è pudemu apre à u mercatu mundiale cù sti riferimenti. Perchè ci hè un grande mercatu di 20 trilione di dollari in 1 anni in u mondu ", disse.
-"Certi pirsuni impediscenu a nascita di marche naziunali"-
ARUS Vice President Assoc. Dr. Sedat Çelikdoğan hà dichjaratu ancu chì Turchia hà fattu un prugressu significativu in a produzzione di sistemi di ferrovia ligera, aghjustendu chì u scopu principale di u cluster hè di creà una marca naziunale.
Esprimendu chì si dispiace di vede chì certi guverni lucali cuntinueghjanu à preferisce e marche straniere è i fabricatori ignurendu a pulitica ecunomica di u paese, Çelikdoğan hà dettu: "Alcune persone impediscenu a nascita di marche naziunali. Avemu pruvatu assai duru per aghjunghje 51 per centu di cuntribuzione domestica à a specificazione in l'offerta di metro di Ankara. Intantu, avemu capitu megliu perchè e vitture domestiche ùn puderanu micca esse prodotte in questu paese finu à avà. U benefiziu di l'usu di additivi domestici in u metro di Ankara deve esse validu in tutti i prughjetti. Quandu si vede oghje, a "Legge per l'acquistu di i beni domestici" hè sempre in vigore in i Stati Uniti. Se un paese in cima di l'ecunumia mundiale mostra sempre sensibilità annantu à questu tema, deve esse indispensabile per un paese cum'è u nostru ".

Fonte: u vostru Messenger

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*