L'Auropei venenu in muntagna à scià

Tour skiing in a muntagna di a Regione Anatolia Orientale in a primavera hà cuminciatu à attirà più attenzione cù i sforzi per risolve u prublema di u terrurismu.

I turisti chì venenu da a Germania, l'Austria, a Francia è l'Italia in un tour d'una settimana, cullà e muntagne à l'altitudine di 3 metri cù sci speciali è tornanu à a cima. Yildirim Beyazit Ozturk, a guida di ski di tour, dichjara chì quelli chì venenu à i tour di sci spende una media di 2 euro per persona, è dichjara chì l'Europeani stanu in hotel in i centri è mostranu interessu in a cultura tastendu i piatti lucali:

"Questi turisti scalanu a muntagna ogni ghjornu nantu à i sci è gode di a cima. U turnu da a cima scende à a muntagna lascendu una pista. Pigliamu i turisti di sci à una muntagna ogni ghjornu. E muntagne in a regione Ağrı, Süphan, Kaçkar, Munzur è Van attiranu una grande attenzione in a primavera. I turisti preferanu soprattuttu a muntagna induve ùn ci hè micca ski è micca facilità meccanica ".

Gruppi di 1-12 persone chì venenu da a Germania, l'Austria, a Francia è l'Italia in un tour di 13 settimana spende una media di 2 Euro per persona. I stranieri scalanu e muntagne à 500 metri sopra u livellu di u mari in e regioni di Ağrı, Süphan, Kaçkar, Munzur è Van, induve e duie stagioni sò viste inseme cù a primavera, cù e guide turistiche Yıldırım Beyazıt Öztürk è Mustafa Tekin. I turisti chì scalanu cù i sci di touring incollati in pelle di foca piacenu à arrampicà in cima è à slalom cù i so sci in spazii mai sciddicati. "

A guida di sci turistica Yıldırım Beyazıt Öztürk hà dichjaratu chì i turisti europei stanu in l'alberghi in i centri, tastà l'alimentu lucale è mostranu interessu per a cultura, è hà dettu: "Questi turisti scalanu e muntagne in ski ogni ghjornu è godenu a cima. À u ritornu da a cima, si fala in muntagna lascendu una traccia. Pigliamu i turisti di sci à una muntagna ogni ghjornu. I turisti preferanu soprattuttu a muntagna induve ùn ci hè micca ski è micca facilità meccanica ".

Ricordendu chì anu sciatu nantu à l'alte muntagne in a regione Çatak di Van, inseme cù i turisti europei, a guida turistica Yıldırım Beyazıt Öztürk hà dettu:

"U prucessu di pace hà datu l'uppurtunità di cullà e muntagne senza preoccupazione. Viaghjàmu à l'Est cù i turisti europei. In questa stagione, tutte e muntagne in l'Est sopra à 3 mila metri sò nevicate. E tecniche di gliding di i participanti di u tour sò abbastanza altu. Avà simu in Van cù u nostru gruppu. Avemu allughjatu in un hotel in u centru di a cità. Cù un viaghju di 45 minuti in minibus, ghjunghjemu à u pede di e muntagne di 3 altezze intornu à Van. Arrivemu in cima cullando nantu à i sci. À u ritornu, carichemu l'adrenalina cun un maravigliu piacè di ski. Allora cunniscenu a cultura lucale è tastà l'alimentu. Hanu ancu l'uppurtunità di vede è esaminà l'artifacti storichi da vicinu. U turismu di ski di tour cuntinueghja finu à u principiu di maghju ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*