U veiculu hè statu appesu à e barriere di u metrobus

Un accidentu interessante hè accadutu in a direzzione di l'autostrada D-100 Topkapı metrobus in Istanbul.
Sicondu l'infurmazioni ottenute, versu 17:15, u cunduttore di a vittura cù u numeru di targa 100 CKN 16, chì viaghjava in a direzzione di l'Autostrada D-08 Topkapı, hà presuntamente persu u cuntrollu di u veiculu per via di un bruscu cambiamentu di strada.
U minibus cù u numeru di piastra 34 BK 4187, chì viaghjava in a listessa direzzione, hà culpitu a vittura di skidding da u latu. U minibus hè andatu fora di cuntrollu è s'hè lampatu in e barriere di u metrobus. U minibus, stendu nantu à u so latu, pendeva à e barriere chì separanu a strada di u metrobus.
A causa di l'accidentu, e squadre di l'ambulanza è di a polizia sò state mandate à a scena. Mentre u cunduttore di a vittura hà sopravvissutu à l'accidentu senza ferite, una persona in u minibus hè stata ferita è purtata à l'uspidale in ambulanza.
A causa di l'accidentu, u trafficu nantu à a strada di metrobus hè stata ridutta à una sola corsia per circa una meza ora. U trafficu hà tornatu à a nurmale dopu chì u minibus appesu nantu à e barriere è a vittura implicata in l'accidentu hè stata eliminata.

Fonte: Mail

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*