Binali Yıldırım: Lanceremu 2013 novi prughjetti giganti in 102!

Binali Yıldırım: Lanceremu 2013 novi prughjetti giganti in 102
U Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà dettu: "2013 serà l'annu di i prughjetti giganti, avemu da principià 102 novi prughjetti".
Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà valutatu l'evoluzione in i settori di trasportu, marittimi è cumunicazioni in 2012 è l'obiettivi 2013 di u ministeru à u currispundente AA.
Dichjarà chì anu investitu 10 miliardi di lire in servizii di trasportu, marittimi è di cumunicazione in l'ultimi 140 anni, Yıldırım hà nutatu chì anu quasi ricustruitu u paese.
Ricordendu chì anu finitu è ​​messu in serviziu più di 10 mila prughjetti in l'ultimi 10 anni, Yıldırım hà dettu: "In questu cuntestu, avemu da principià 2013 novi prughjetti in 102, cuntinuemu cù 434 prughjetti, è mette 111 prughjetti in serviziu".
Offerta di l'aeroportu
Dichjarà chì hè entusiasmu di u fattu chì a Ferrovia d'Alta Velocità Ankara-Istanbul è u sognu di un seculu è mezu Marmaray seranu messi in serviziu in 2013, Yıldırım hà dettu chì u terzu prughjettu di l'aeroportu. per Istanbul, chì hè ancu unu di i più grandi prughjetti in u mondu, hà ghjuntu à l'ultima tappa à u principiu di u 3. annunciatu chì l'offerta serà tenuta. Ricordendu chì u terzu aeroportu, chì serà messu in serviziu in u 2013, avarà una capacità di 2016 milioni di passageri, Yıldırım hà dettu chì un investimentu di circa 3 milioni di lire serà fattu per l'aeroportu.
Consegna di u 3u situ di ponte
Ricordendu chì anu fattu l'offerta per l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è u 3u Ponte di u Bosforu, Yıldırım hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di inizià i travaglii u più prestu pussibule, trasmettendu u situ in 2013 per stu prughjettu.
metro di Ankara
Spieghendu chì anu fattu una longa strada in pochi mesi in u Metro d'Ankara chì anu pigliatu, Yıldırım hà dettu chì pensanu à apre e linee Kızılay-Çayyolu è Batıkent-Sincan, chì si dicenu chì ùn sò micca finite in 2 anni è seranu cumpletate. in u secondu mese di u 2014 secondu u cuntrattu, u 29 ottobre 2013.
IT
Dichjarà chì continuanu i so investimenti in infrastrutture è cibersecurità in 2013, Yıldırım hà dettu: "In più di l'investimenti, purteremu ancu à u parlamentu i regulamenti legali chì apriranu a strada per u settore sia in Turchia sia à l'esteru. 2013 serà ancu un annu in quale u settore di l'informatica accelerà u so ritmu è superà l'ostaculi davanti à ellu unu à unu ", disse.

Surghjente: Emlakkulisi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*