Dice addiu à i treni di trasportu serà difficiule

Dicemu addiu à i treni suburbani, chì ispiranu canti è puesie è ospitanu ricordi amari è dolci in storie di strada.
Hè ora di dì addiu à i treni suburbani, mesi prima di u lanciu di Marmaray. Haydarpaşa-Gebze è Sirkeci-Halkalı A linea di trenu chì circula trà serà chjusa u 29 d'ottobre. E stazioni Haydarpaşa è Sirkeci, chì eranu a scena di riunioni è separazioni, resteranu ancu trà e pagine polverose di u passatu. I treni suburbani ponu esse eliminati, ma i rails seranu inclusi in u prughjettu di Marmaray. Sta volta, i treni muderni portanu i passageri nantu à e piste rinnuvate è supplementari. E stazioni Haydarpaşa è Sirkeci ùn saranu micca aduprate cum'è stazioni. A Stazione Ferroviaria Haydarpaşa hè prevista per diventà una facilità culturale è suciale.
Dice addiu à i treni di trasportu sconvolge u più i cunduttori. Ùn hè micca faciule di lascià i treni veterani, chì anu cunsideratu cum'è i so figlioli. Riceve furmazione per utilizà i veiculi altamente muderni è tecnichi equipati da esse utilizati in Marmaray. Sembra chì ci vole à piglià un pocu di tempu per i machinisti, chì piglianu i so boni ricordi cun elli nantu à a linea suburbana, per abituà à Marmaray.
Hasan Bektaş, chì hè un machinist per i Ferrovii di u Statu dapoi 33 anni, hà travagliatu in a periferia di Istanbul dapoi u 1990. Bektaş, chì hà passatu vint'anni di a so vita cum'è meccanicu suburbanu, hà dettu: "U meccanicu principale hè espertu in longu viaghji, ma u tempu hè più impurtante chè qualsiasi altra cosa in i suburbi". dice. Spieghendu cumu si corse contr'à u tempu ogni ghjornu, Bektaş hà dettu: "Se simu ritardati ancu un minutu, u passageru manca u battellu per attraversà. Certi ùn ponu micca ghjunghje in casa è altri ùn ponu micca ghjunghje à a scola. Allora avemu da ghjunghje à u so destinazione ghjustu à tempu. I passageri si arrabbianu quandu simu ritardati, è simu pazienti in quellu mumentu. Ùn discutemu micca cù u passageru ". ellu parla.
QUANDU A SUPERFICIE SERA CHIUSA, PERDEMU COMU NOI PERDU
Di sicuru, cum'è ogni travagliu, esse un meccanicu hà i so sfide. Cume si travaglia quandu tutti sò in vacanze, è cuminciate à travaglià quandu tutti l'altri dorme. In fatti, dicenu chì esse machinista hè una professione fatta cù a famiglia. Perchè i so mariti è i so figlioli urganizanu a so vita secondu elli. Şevket Aktaş, un altru machinist, chì hè un ferrovia in a famiglia, dichjara chì hà cuntinuatu a so carriera per 26 anni cù a tolleranza di a so famiglia. Unu di i machinisti veterani hè Mustafa Karaaslan. A tristezza ch'ellu hà da sperimentà cù a chjusura di u suburbiu, "Serà cum'è si avemu persu un parente". ellu riassume. Zeki Ulusoy, chì hè un machinist in i Ferrovii di u Statu per 26 anni, hè ancu unu di quelli chì amanu i rails. Espristendu chì ellu pò ricunnosce ogni trenu da a so voce, ancu s'ellu si trova à chilometri di distanza da i rails, Ulusoy hà dettu: "Avemu ghjuntu à un accordu cù certi segni. A maiò parte di i segni sò fischi. Per esempiu, se un trenu chì andava in viaghju soffia 3 fischi, vole esse verificatu i so freni. 2 fischi freni testati è senza prublema. Sì un longu fischiu, significa chì sò finitu, prontu à spustà. Ùn ci importa micca u metro o suburbanu. Usemu ogni trenu dopu avè avutu a furmazione ". ellu parla.
Rails seranu rinnuvati
A strada di u Prughjettu Ferroviaria di Marmaray hè parallela à a linea suburbana esistente. A prima tappa di 13 chilometri, chì include a traversata di u tubu di u Bosforu trà Söğütlüçeşme è Kazlıçeşme, aprirà u 29 d'ottobre di u 2013. L'altri tappe di a linea di 72 chilometri seranu mudernizati in parte è cunnessi à a linea. Halkalı A maiò parte di e stazioni esistenti trà Kazlıçeşme è Söğütlüçeşme è Gebze resteranu induve sò oghje, ma l'edifizii seranu rivisionati è riparati o seranu custruiti edifici completamente novi. cù a linea di trasportu esistente HalkalıUn viaghju à Gebze dura 185 minuti, cumpresa a traversata in ferry da Sirkeci à Haydarpaşa. Quandu Marmaray hè cumpletu, stu viaghju serà ridutta à 105 minuti.

Fonte: Risale News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*