In cerca di una Ferrovia da Karaman à Mersin

A ricerca di una Ferrovia da Karaman à Mersin: Una riunione di valutazione hè stata fatta per l'investimenti da fà in 2013 in u campu di trasportu in Karaman.
A riunione tenuta in Polisevi hà participatu u sottusegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Habib Soluk, u guvernatore di Karaman Murat Koca, u diputatu di u Partitu AK Karaman è u presidente di u Cumitatu di u Pianu Parlamentu è u Budget Lütfi Elvan, u deputatu di u Partitu AK Karaman Mevlüt. Akgün, u sindaco Dr. Kamil Uğurlu, presidente di l'Assemblea Pruvinciale Mustafa Bayır, 3u Direttore Regionale di l'Autostrade Mahmut Yıldız, cumpagnie di imprese è membri di a stampa.
À a riunione; Karaman-Ereğli, Karaman-Mut, Mut-Ermenek, Karaman-Bucakkışla-Ermenek, Sarıveliler-Kuşyuvası, Göktepe-Daran-Gazipaşa, Ayrancı-Erdemli, Karaman-Karapınar, Karaman ring road projects sò stati valutati. Inoltre, hè statu dichjaratu chì ci sò ricerche per u prughjettu di u trenu d'alta velocità di a ferrovia Konya-Karaman è u trasportu ferroviariu da Karaman à Mersin, è chì i studii nantu à questu sughjettu cuntinueghjanu.
U guvernatore Koca hà dichjaratu chì questi prughjetti, chì sò in u prugramma d'investimentu è cumincianu à esse custruitu, cuntribuiscenu assai à u trasportu è l'ecunumia di Karaman, è chì ellu serà un seguitu constante di sti prughjetti.

Fonte: Larende

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*