Lettera di a stazione Haydarpaşa à u focu di Galatasaray

Lettera di a stazione Haydarpaşa à u focu di Galatasaray
Questa hè a lettera da a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa à l'Università Galatasaray per via di l'incendiu datatu u 22 di Ghjennaghju di u 2013:
Ùn sò s'è vo avete a forza di leghje sta lettera. Aghju intesu chì ancu tù sì brusgiatu. Guarisci prestu.
Aghju intesu parlà di i battelli chì venenu è andavanu à u molo, è i corvi è i gabbiani chì sbarcanu nantu à u mo tettu inesistente. Tutti parlanu di u disastru chì vi hè accadutu. In fatti, quandu un corbu hà dettu chì un umanu chì ellu chjamava gelatina hà dettu: "Ùn mi dispiace micca, spergu chì avete megliu chè vi ferite", nimu ucellu ùn pudia crede chì queste parolle appartenenu à un cervellu umanu.
Avete pruvatu à esiste in a cità di Istanbul da u 1871, è eiu da u 1908. Ùn sò micca assai di i disastri chì avete sopravvissutu prima. Aviu avutu danni maiò da un grande focu in u 1917 è una splusione causata da a colisazione di un cisterna è una nave in u 1979. Aghju persu u mo vitrali più belli quì. Eppuru, guariscenu e mo ferite è m'hanu tornatu in piedi ogni volta, grazie.
Finu à l'ultimu focu... Comu avete intesu, u mo attic è i piani superiori sò stati brusgiati in un focu dui anni è trè mesi fà. Tuttavia, u fattu ch'ellu ùn hè ancu statu restauratu è ch'e mi sia lasciatu senza tettu cum'è una nanna senza denti, mi face pensà chì sta volta m'anu abbandunatu è scartatu.
U ghjurnale chì l'omu nantu à u molo lighjia sta matina hà avutu u titulu "mubilizazione per Galatasaray". Quantu site felice ? I sforzi sò stati iniziati per riparà immediatamente urganizendu campagni è cullendu soldi. Spergu chì sarete più sanu chè prima. I studienti giraranu intornu à voi di novu, è sarete felici di sente e so conversazioni cù i prufessori. Eppuru ùn possu aiutà ma pensà; Ùn era micca a quantità di soldi ch'elli spendevanu per riparà voi per l'interruttori chì anu impeditu prima l'incendii elettrici assai menu? In ogni casu, aghju scrittu sta frase per mustrà u mo sviluppu da a scola tedesca, ùn importa micca.
Mi dispiace s'e aghju rambling on ; di un vechju edifiziu chì si senti sulitariu, senza speranza è abbandunatu gevezeDà ellu. torna bè prestu. Chì a bellezza di u Bosforu sia a vostra guariscenza, a prisenza di e persone bè intenzioni è a vostra speranza per a primavera chì vene.
Cù u mo sinceru amore è rispettu,

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*