Trà Konya è Antalya YHT in 2023

Binali Yildirim
Binali Yildirim

Yahya Baş, Vice Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu chì u so ministeru hè u ministeru più investitore di u guvernu di u Partitu AK, chì hè in u putere per 10 anni.

Baş, hà participatu à a riunione di i capi di distrittu tenuta in a Presidenza Provinciale di u Partitu AK Antalya. Dichjarà chì cuntinueghjanu tali visite per esaminà u travagliu di u Ministeru in situ, Baş hà dichjaratu chì l'urganisazioni esaminanu ancu i prublemi di i citadini in situ è ​​ricevenu e so richieste.

Nutendu ch'elli anu visitatu l'unità affiliate à u ministeru è anu avutu l'uppurtunità di scuntrà cù a classe obrera, Baş hà dettu chì queste visite continuanu in 81 pruvince di u paese durante l'annu.

Enfatizendu chì u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hè un ministeru chì presta grandi servizii in u paese, Baş hà dettu: "U Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hè u ministeru chì investe u più in u guvernu di u Partitu AK, chì hè stata in u putere per 10 anni ".
Nutendu chì u mare, l'aria, a terra è e ferrovie, è ancu i campi di cumunicazione è di cumunicazione sò in u scopu di u ministeru, Baş hà nutatu chì hè un ministeru chì appellu à tutti i segmenti di u publicu.

Dichjarà chì Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hè unu di i rari ministri chì hà dimustratu a so sperienza è a so sperienza per 3 termini, Baş hà dichjaratu chì a Turchia hà ottenutu guadagni significativi per via di u travagliu duru di Yıldırım.
Parlendu di i travaglii realizati nantu à l'autostrade, Baş hà nutatu chì cù novi investimenti, un trasportu veloce, veloce, cuntrullatu, sanu è sicuru hè furnitu. Spieghendu chì cù l'accelerazione di u trasportu, u risparmiu hè ottenutu in diverse zone, Baş hà dettu: "U più impurtante hè u risparmiu di carburante. U risparmiu ottenutu da u travagliu fattu sin’à avà è da a migliurazione di e nostre strade ghjunghjerà forse à un livellu chì amurtirà issi travaglii dopu à pocu tempu ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*