A Densità trà Metro è Izban Ends

A Densità trà Metro è Izban Ends
Metro ile İZBAN arasında aktarma yapılırken yaşanan yolcu yoğunluğunu ortadan kaldırmak isteyen İzmir Büyükşehir Belediyesi, 2.3 milyonluk yatırımla bir yandan köprüleri genişletecek, bir yandan da yürüyen merdiven montajını gerçekleştirecek.
A Municipalità Metropolitana di İzmir cuntinueghja i so sforzi per rende l'operazioni di trasferimentu più veloce è per eliminà a congestione causata da a densità di passageri in a Stazione Halkpınar, chì furnisce l'integrazione trà u Sistema Suburbanu Aliağa-Menderes / İZBAN è a Metro İzmir. In stu cuntestu, si travaglia à allargamentu di i dui ponti pedonali chì servenu di trasferimentu trà u metro è a periferia, è di cunvertisce e scale fisse in scala mobile.
À a stazione di Halkapınar, u ponte pedonale in acciaio esistente, chì furnisce passaghji pedonali da a sala di biglietti à a direzzione di Çınarlı, hè smantelatu è a so larghezza hè aumentata da 1.85 à 7 metri. In u scopu di l'opere, i scalini fissi à l'estremità di u ponte sò stati ancu cunvertiti in scale mobili bidirezionali, è un ascensore hè statu stallatu soprattuttu per l'usu di i citadini disabili. Hè previstu chì a pruduzzione quì serà finita à a fine di ghjennaghju è serà pronta per l'usu da i citadini.
Immediatamente dopu à a fine di i travaglii di u primu ponte in modu chì i passageri ùn soffrenu micca, i travaglii di espansione cumincianu ancu à u sicondu ponte d'acciaio esistente, chì furnisce u trasferimentu trà İZBAN è Metro. Mentre chì a larghezza di 2,60 esistente serà aumentata à 4 metri quì, u numeru di 3 scale fissi serà aumentatu à 6, è a parti suprana serà trasfurmata in una scala mobile. U prughjettu hà da costu 2 milioni 270 mila TL.

Kaynak : gundem.izmirgundem.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*