Binali Yıldırım: A mità di a pupulazione riceverà YHT

Binali Yildirim
Binali Yildirim

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu: "Cù a reta di core chì avemu creatu centrendu a capitale, cunnettamu 15 pruvince l'una cù l'altru cù treni d'alta velocità à cortu termini". In a so dichjarazione à i ghjurnalisti, u Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì anu fattu u sognu di a "ferrovia d'alta velocità" di Turchia una realità cunnetta Ankara è Eskişehir cù u Trenu d'Alta Velocità u 13 di marzu di u 2009. Ricordendu chì a linea Konya-Ankara YHT hè stata messa in serviziu u 23 d'Agostu di u 2011, Yıldırım hà dichjaratu chì i YHT anu attiratu un grande interessu da i citadini da quandu sò stati messi in serviziu.

Indittendu chì ci hè un aumentu di i passageri YHT ogni ghjornu, Yıldırım hà dettu: "Solu in 2012, 1 milioni 375 mila persone anu viaghjatu cù YHT, di i quali 2 milione 3 mila eranu nantu à a linea Konya-Ankara è 375 milioni in Eskişehir- Linea Ankara. Cusì, u numeru di passageri trasportati nantu à e linee di Trenu d'Alta Velocità messe in serviziu in u 2009 hà superatu 8 milioni 750 mila. I YHT sò avà cumplettamente carichi ogni volta ", disse.

Dichjarà chì a Turchia hà amatu u trenu d'alta velocità in pocu tempu, u Ministru Yıldırım hà dettu: "U trenu d'alta velocità era unu di i grandi sogni di u nostru paese. U sognu di a ferrovia rapida, chì hà esauritu una decina di guverni è duie decine di Ministri di i Trasporti, hè avà diventatu realtà. "Ora, i treni d'alta velocità sò dumandati da noi in ogni cità chì visitemu", disse.

Dichjarà chì custruiscenu linee YHT trà e cità metropolitane cù una alta densità di pupulazione, cum'è in i paesi chì passanu à i treni d'alta velocità, Yıldırım hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Cù a reta di core chì avemu creatu centrendu a capitale, culligamu 15 pruvince l'una cù l'altru cù treni d'alta velocità à cortu termini. Queste pruvince sò Ankara, Konya, Eskişehir, Bilecik, Bursa, Sakarya, Kocaeli, Istanbul, Kırıkkale, Yozgat, Sivas, Afyonkarahisar, Uşak, Manisa è İzmir. A pupulazione di sti 15 cità hè a mità di a pupulazione di Turchia. Cusì, culligaremu a mità di Turchia cù YHT. Custruendu 2023 mila chilometri di linee di treni à alta velocità per u 10, facemu u nostru paese un paese induve i treni à alta velocità sò efficaci in u trasportu à scala regiunale è glubale.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Yıldırım, hà dettu chì stanu travagliendu per assicurà chì i "treni naziunali" servenu nantu à e linee YHT è hà dichjaratu ch'elli anu preparatu l'infrastruttura necessaria per a Turchia per pruduce i so treni d'alta velocità per u 2023.

Sottulineendu chì a produzzione di rails YHT, interruttori ferroviari, traverse YHT ponu avà esse fattu in Turchia, Yıldırım hà dettu: "Tuttu hà u so ordine. Attachemu impurtanza à a creazione di una industria ferroviaria domestica quantu à a custruzzione di strade novi. In 10 anni, avemu cuminciatu à pruduce assai infrastrutture ferroviarie cum'è traverse, rails è switch. Attualmente, a signalazione domestica hè ghjunta à a fase di implementazione pilota. "Avemu cuminciatu à pruduce set YHT domestici da u 2023", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*