Nè Marmaray, nè trenu à grande velocità !

U Ministru di i Trasporti Yıldırım hà iniziatu a distribuzione di i dispositi in u scopu di u prughjettu "Eye Seeing" in İzmir. "Nè Marmaray nè trenu d'alta velocità... I prughjetti "Sò in ogni parte di a vita" m'hà fattu cusì felice", disse Yıldırım.
Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, Marittimi è Comunicazioni, hà dettu: "Semu cumplettamente a mentalità chì vede i nostri disabili cum'è prigiuneri di u destinu". U Ministru Binali Yıldırım, chì hà participatu à a ceremonia di distribuzione di i dispositi in Izmir, una di e pruvince piloti di u prughjettu "Eye Seeing", cuncepitu da ingegneri turchi per a prima volta in u mondu, permetterà à i citadini visivi di ghjunghje à e so destinazioni. M'hà fattu cusì felice chì nè Marmaray, nè treni d'alta velocità nè strade divise mi fece cusì felice. Perchè sò stati fatti per l'omu, eranu direttamente orientati à l'omu ", disse.
400 dispusitivi gratuiti per avà
Spieghendu chì a distribuzione di i dispositi hà iniziatu in Izmir dopu à Istanbul è Ankara, u Ministru Yıldırım hà datu e seguenti informazioni nantu à i dispositi: "Questi dispositi sò stati distribuiti à circa 4 mila citadini. Nisuna tassa hè stata pagata. Distribuemu stu dispusitivu à circa 400 citadini. Tutti i lochi impurtanti sò posti nantu à stu dispusitivu. Quandu partite cù u vostru bastone, vi avviserà chì "ci hè una luce rossa quì, aspetta o passa". Sarà a vostra strada di strada ". Per d 'altra banda, i dispusitivi per esse usatu in u prughjettu, chì hè statu cuncepitu per a prima volta in u mondu da ingegneri turchi, anu un teclatu Qwert cù l'alfabetu Brail. I dispusitivi chì descriveranu u puntu desideratu cù avvisi audio in u modu più curtu è apprupriatu seranu sia l'ochji è l'arechje di i disabilità visuale.
EXPO ùn deve esse materiale puliticu
U MINISTRU Binali Yıldırım hà dichjaratu chì hè sbagliatu di trasfurmà l'affari EXPO in un materiale puliticu. U Ministru Yıldırım hà dettu: "Saria una vergogna se apremu EXPO per discussione. Da u primu ghjornu à questu ghjornu, avemu fattu ogni tipu di sacrifici per chì l'affari EXPO risulterà in favore di İzmir. Mentre cuntinuemu a nostra strada cun successu, mi pare una discussione cusì inutile. S'ellu ci sò diverse cose in i piani, s'ellu ci sò diverse cose in i principii pianificati chì ùn permeate micca a municipalità, sò discututi è curretti. Per piacè ùn aduprate micca cum'è strumentu puliticu. Questa volta, Izmir hè trà e cità più furtunatu in a candidatura EXPO 2020. Ùn sguassate micca a nostra furtuna cù sbagli cusì simplici ".

Fonte: Star Newspaper

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*