Prughjettu Samsun Light Rail System

Un cuntrattu di 5 milioni d'euros hè statu firmatu cù a cumpagnia chinesa CNR per a fornitura di veiculi 7,5 - Alcune di i veiculi seranu consegnati in u 2013. U cuntrattu previstu per a fornitura di veiculi 1 necessarii da u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru di a Municipalità Metropolitana di Samsun, a prima fase di u quale hè stata cumpletata da u Consorziu Italianu Ansaldo è Breda guidatu da Alsim Alarko, è chì u travagliu di u prugettu cuntinueghja attualmente à allargà a linea à Belediyeevleri, hè stata firmata u 5 dicembre 17. Hè stata firmata.

U periodu di l'obiezione legale per l'offerta (2012/100126), chì avemu annunziatu hè vintu da a cumpagnia chinesa CNR, hè stata cumpletata in a seconda settimana di dicembre. Mentre era determinatu chì ùn era micca ricevutu obiezioni à l'offerta in questu periodu, hè statu determinatu chì a Municipalità Metropolitana hà invitatu a cumpagnia à firmà u cuntrattu.

Cù a cumpagnia chinesa cumpiendu a so preparazione per firmà u cuntrattu, u cuntrattu previstu hè statu firmatu u 17 di dicembre di u 2012, cù una ceremonia tenuta in a Direzzione Generale di Samsun Transportation Inc. (Samulaş). I signatures sò stati firmati da u duttore General Manager di a cumpagnia chinesa CNR. U prucessu di fabricazione hè stata iniziata cù a firma di Yu Weiping è u sindaco metropolitanu Yusuf Ziya Yılmaz.
Cù u cuntrattu, 14 altri convogli di treni di 42 metri ghjunghjeranu dopu à 5 mesi:

In u so discorsu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yılmaz, hà dichjaratu chì u numeru di veiculi di u sistema ferroviariu aumenterà à 5 cù 21 tram è hà dettu: "A causa di a crescente dumanda è capacità di passageri, sò necessarii novi veiculi. Cù u cuntrattu, 14 altri convogli di treni di 42 metri ghjunghjeranu dopu à 5 mesi. Ma i nostri amichi chinesi sò assai travagliadori è pruduttivi. "U cunsegnaranu in menu di 14 mesi". disse.

U direttore generale di u CNR, Yu Weiping, hà dichjaratu ch'elli rispetteranu strettamente u cuntrattu, e specificazioni, l'impegni, u mantenimentu, a riparazione è i servizii di serviziu di ricambio è servizii di serviziu, è hà dichjaratu ch'elli sò stati fundati in u 1881 è pruduceranu 8 tipi di veiculi ferroviari è veiculi di u sistema ferroviariu d'esportazione. à 20 paesi in ogni cuntinente di u mondu. Dichjarà chì sò una di e migliori cumpagnie in u mondu in questu sensu è chì anu battutu assai primi è records, u General Manager Yu Weiping hà dettu chì anu da fà u megliu usu di l'opportunità data è furnisce u megliu serviziu à Samsun cù u so sperienza.

Alcune di i veiculi seranu consegnati in 2013:

Sicondu a data di scadenza, a Municipalità principia immediatamente à fabricà u primu di i veiculi, chì serà 40-44 metri longu secondu e specificazioni tecniche. Hè determinatu chì alcuni di i veiculi seranu consegnati in 2013. A cumpagnia cinese manda i veiculi à l'indirizzu di Samsun Light Rail System Route Station Station Region İlkadım /Samsun /Türkiye; 'INCOTERMS 2000 DDU farà a consegna secondu u metudu di consegna.
Comu hè cunnisciutu, ci sò 16 tram in u Sistema di Ferrovia Ligeru Samsun, è a durata di ognunu di sti veiculi hè di 32 metri.

U travagliu di custruzzione di a 1a fase di u Metro hè statu fattu da u Cunsorziu Alsim Alarko-Ansaldo-Breda:
Comu vi ricordate, una cerimonia hè stata tenuta in Samsun u 1 di ghjugnu di u 105,9 per u cuntrattu chiavi in ​​mano di 23 milioni d'euro firmatu trà u Consorziu Alsim Alarko-Ansaldo-Breda, chì hà vintu l'offerta di custruzzione di u Metro Samsun 2008st stage, è a Municipalità Metropolitana di Samsun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*