E parti di u sistema ferroviariu seranu prodotte in diverse pruvince di Turchia

E parti di u sistema ferroviariu seranu prodotte in diverse pruvince di Turchia
U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, chì hà pruduttu u primu verme di seta di u tram naziunale di Turchia, l'hà messu nantu à i binari è hà pigliatu u sediu di u trenu, hà annunziatu chì anu ricevutu ordini per a produzzione di parti di treni d'alta velocità da parechji paesi d'Europa. L'imprese in Bursa anu u scopu di ottene affari trà 20 è 2 miliardi di dollari in u mercatu, chì hè previstu di ghjunghje à 200 trilioni di dollari in 400 anni.
In Bursa, induve u travagliu hè statu iniziatu 3 anni fà cù a visione di u sindaco di a municipalità metropolitana, l'ingegnere meccanicu Recep Altepe, sò stati pruduzzione seria nantu à u sistema ferroviariu. Durmazlar Dopu chì i vagoni à pavimentu bassu di Makina da esse aduprati in i sistemi di tram urbani anu passatu i testi di simulazione, i veri testi fisici cuminciaru à e strutture BURULAŞ.
Hè statu nutatu chì a prova fisica serà finita in 1 mese è u veiculu puderà entre in offerte. Durmazlar Makina hà da pudè fabricà trà 150 è 200 vagoni annu in a so fabbrica attuale in Bursa, 30-40 per centu più prezzu di l'imprese in Europa.
Pruduceremu i treni di Turchia è di i treni veloci di l'Europa
Nutendu chì u Ministeru di i Trasporti hà da principià prestu à cercà 51 per centu di località in ogni tipu di licitazioni per l'acquistu di veiculi publichi cù un regulamentu chjamatu Offset Law, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu: "E parti di u trenu d'alta velocità da esse aduprate in certi prughjetti in Auropa sò di qualità più altu ch'è l'India, postu chì pudemu pruduce, cuminciamu à pruduce in Bursa. Avemu presentatu una visione quandu avemu dettu chì 3 anni fà, i vagoni è ogni tipu di pruduzzione ligati à u sistema ferroviariu puderanu esse fatti in Bursa. Avemu u scopu di pruduce micca solu i carri necessarii da e municipalità in Turchia, ma ancu i carri è i prudutti di u sistema ferroviariu per esse usatu in Europa. À u puntu chì avemu ghjuntu oghje, a nostra fabricazione di vagoni hè stata finita. Avemu finitu i testi. Prima, guidaremu i nostri vagoni intornu à e strade di Bursa, dopu in e strade di Germania è Europa. Mentre facenu stu travagliu cum'è Bursa, ci saranu cumpagnie chì cuntribuiscenu à a nostra pruduzzione in parechje cità cum'è Malatya, Konya, Ankara, Eskişehir, Sakarya è Denizli. Avemu un staffu chì pò fà bè queste tecnulugia di u sistema ferroviariu. I nostri fabbriche sò dispunibili. Cridemu chì seremu vantaghji in questu settore postu chì i nostri costi sò bassi paragunatu à l'Europa ".
I PROVESTI DI SILKWUGLE INIZIATI SUL RAILS DI BURULAŞ
Durmazlar U travagliu di prova di u primu trenu à pianu bassu, chì hè pruduttu in fabbriche di machini è chì i so materiali sò intornu à u 50 per centu domesticu, hà iniziatu nantu à i binari di accettazione di i prudutti di Burulaş. L'appruvazioni internaziunali seranu datu à i vagoni di u pianu bassu, chì ponu ancu esse utilizati nantu à a linea Sculpture-Kent Square, dopu à i prucessi di prova, induve l'esperti di teste europei verificaranu fattori cum'è a vitezza è l'aderenza inclinata, chì durà per 1 mese. Cù u presidente Recep Altepe è u cunsultante di u sistema ferroviariu Taha Aydın DurmazlarAnu verificatu i veiculi domestici utilizendu i vagoni à pianu bassu di .
Taha Aydın hà dettu chì u mercatu di u sistema ferroviariu hè in crescita, è hà dettu: "Ci hè un grande sviluppu di u mercatu, soprattuttu in i paesi di u Mediu Oriente. A quantità di l'offerta di u sistema ferroviariu chì si terrà in Arabia Saudita in 2013 hè di 465 milioni d'euros. Sta figura currisponde à 650-700 million dollars. Cum'è Turchia, paghemu assai soldi per l'impurtazione di sti veiculi. Un vagone chì usemu attualmente in Bursaray costa 8 milioni di lire. U costu di un trenu chì viaghja ogni volta chì 4 veiculi si riuniscenu vene à 32 milioni di lire. Hè assai impurtante per l'ecunumia naziunale di offre questu à e municipalità in Turchia per 30 o 40 per centu più prezzu. In questu sensu, u nostru Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia sustene i studii in Bursa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*