A Countdown hà iniziatu per u Prughjettu Ferroviariu di Konya Mersin

A Countdown hà iniziatu per u Prughjettu Ferroviariu di Konya Mersin
U countdown hà iniziatu per u Prughjettu Ferroviario di Konya Mersin, chì cunnetta Konya à u mare. U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà datu una valutazione positiva à u rapportu EIA di u prugettu, chì hè previstu di costu 2,5 miliardi di lire.
U travagliu preparatori per u Prughjettu "Konya-Mersin Railway", chì hè pianificatu da u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, cuntinua. U rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) in quantu à u prugettu, chì hè previstu di costu 2,5 miliardi di lire, hè statu datu una decisione positiva da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione.
FERROVIARI, LOGISTICA VILLAGE E KOP AS A TUTTI
U presidente di MUSIAD Konya Branch, Aslan Korkmaz, hà dichjaratu chì u Prughjettu Ferroviariu di Konya Mersin hè unu di i prughjetti di visione chì Konya aspetta, è vulia chì u travagliu accelerà ancu di più. Spieghendu chì u guvernatore Aydın Nezih Doğan hè ancu daretu à u prugettu, Korkmaz hà dettu: "A linea ferroviaria, u Village Logisticu è u KOP sò un sanu".
A COMPETITIVITÀ AUMENTA PIÙ
L'ingegnere di l'inchiesta di l'Amministrazione di u Sviluppu Regiunale di KOP Kerim Uyar hà ancu spiegatu l'impurtanza di u prugettu cù queste parolle: I prudutti pruduciuti in Konya è e pruvince circundante anu da esse mandati à u mercatu à pocu costu. Una linea di ferrovia hè ancu necessaria per apre a regione à i porti. Inoltre, cù a Ferrovia Konya-Mersin, a cumpetitività in l'industria aumenterà ancu di più.

Surghjente: http://www.memleket.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*