Linea di trenu d'alta velocità à 15 cità

Linea di trenu d'alta velocità à 15 cità
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu: "In i prossimi 5 anni, avemu u scopu di cunnetta 56 cità, induve più di a mità di a pupulazione di Turchia, circa 15 milioni di citadini, campanu cun l'altri da a ferrovia d'alta velocità".
A 2013a Reunione di Coordinazione di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni in 1 hè stata tenuta à a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMİ).
Facendu u discorsu di apertura di a riunione, Yıldırım hà dichjaratu chì u ministeru tene una riunione di coordinazione ogni annu in ghjennaghju è hà dettu chì u so scopu hè di valutà i risultati di l'annu passatu, misurà u rendiment è l'efficienza di u 2012, è pianificà i travaglii è i prughjetti da esse. realizatu in u 2013.
Ricordendu chì u ministeru hè statu ristrutturatu l'1 di nuvembre di u 2011, Yıldırım hà datu infurmazioni nantu à a nova struttura.
Rimarchendu chì u ministeru hà aumentatu a so parte in l'investimenti totali in l'ultimi 10 anni in termini di serviziu publicu, Yıldırım hà dichjaratu chì à a fine di 10 anni, u ministeru hà fattu quasi u 50 per centu di l'investimenti totali di u guvernu cintrali. Dichjarà chì l'autostrade anu ricevutu a più grande parte trà questi investimenti cù u 62 per centu, Yıldırım hà dettu chì e strade divise anu ricevutu a più grande parte trà elli.
Ellu disse chì in a seconda sessione di a reunione di coordinazione tenuta oghje, discuteranu i prugrammi di unità cum'è a Direzzione Generale di Autostrade, a Direzzione Generale di DHMI è a Direzzione Generale di Ferrovie Statali.
Spieghendu chì u prugramma, chì anu iniziatu in u 2012 cù un appropritatu iniziale di circa 13 miliardi di lire, hè statu finitu cù un investimentu attuale chì supera i 17 miliardi di lire à a fine di l'annu, Yıldırım hà dettu: "Quandu includemu e spese di certi picculi articuli. chì ùn sò micca inclusi in l'investimentu, a figura righjunghji 20 miliardi di lire ".
Dichjarà chì ci sò 453 prughjetti principali è quasi 3 mila prughjetti sottutitulati, è chì u so ammontu tutale vale 166 miliardi di lire, Yıldırım hà dettu chì 83 miliardi di lire di i prughjetti sò per esse cumpletati è chì anu u scopu di compie a parte restante in l'anni à vene.
"L'indennità iniziale per u 2013 hè di 14,5 miliardi di lire"
Yıldırım hà dichjaratu chì l'appropriazioni iniziali per u 2013 eranu 14,5 miliardi di lire è chì anu previstu chì sta appropriazione risulterà in un valore più altu à a fine di l'annu.
Yıldırım hà dichjaratu chì u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hè diventatu un ministeru cù una sperienza significativa in partenarii publicu-privati ​​in l'ultimi 10 anni, è chì anu ghjuntu u putenziale di realizà prughjetti infrastrutturali impurtanti cum'è aeroporti, porti marittimi, autostrade è marina cù partenarii publicu-privatu Ellu hà dichjaratu chì a quantità tutale di i prughjetti realizati cù u mudellu Build-Operate-Transfer (BOT) hà righjuntu 22 miliardi di lire, è 2 miliardi di lire sò stati messi in serviziu.
Yıldırım hà dichjaratu chì a fonte furnita à u publicu per via di l'affittu à longu andà di aeroporti per un valore di 18 miliardi di lire deve esse ancu aghjuntu.
"2013 serà l'annu di i rivenuti"
Dichjarà chì u 2013 serà l'annu di a cugliera di frutti è di i rivenuti, Yıldırım hà dichjaratu chì i grandi prughjetti seranu cumissioni è chì e linee Marmaray, Ankara-Istanbul High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ à a fine di questu annu.
Dichjarà chì circa 111 prughjetti sò destinati à esse cumpletati, Yıldırım hà dettu chì i travaglii di l'autostrada Gebze-İzmit-İzmir-İstanbul sò iniziati, u 3u ponte di u Bosforu è e so autostrade di continuazione cumincianu quist'annu, chì anu u scopu di finisce l'offerta per u 3u. L'aeroportu è principià u so travagliu, è chì i travaglii nantu à u Canali d'Istanbul sò ancu certi ch'elli anu da purtà à un puntu.
Yıldırım hà dichjaratu chì custruiscenu 2013 mila chilometri di strade divise in 3.
Spieghendu chì ci hè una linea nantu à e ferrovie chì cumincianu à travaglià in Istanbul, fora di i metro, Yıldırım hà dettu: "Avemu cuminciatu u travagliu di Ankara-İzmir YHT trà Ankara-Afyon. U travagliu di a linea Ankara-Sivas YHT cuntinueghja à un grande ritmu. "In i prossimi 5 anni, avemu l'obiettivu di cunnetta 56 cità, induve più di a mità di a pupulazione di Turchia, circa 15 milioni di citadini, campanu l'una cù l'altru per via di a ferrovia d'alta velocità", disse.
"3 aeroporti seranu cumpletati quist'annu"
Enfatizendu chì a crescita in u settore di l'aviazione cuntinueghja è chì u 3rd Airport hè un indicazione chì sta necessità cuntinueghja, Yıldırım hà datu infurmazioni nantu à u numeru di voli.
Dichjarà chì l'aeroporti Şırnak, Bingöl è Hakkari seranu cumpletati quist'annu, Yıldırım hà dettu: "Cusì, u numeru di destinazioni di u volu domesticu ghjunghje à 52".
Nutendu chì Türksat lanciarà u satellitu 4A quist'annu, Yıldırım hà dettu chì u satellitu 4B serà mandatu in orbita spaziale in ferraghju 2014.
Yıldırım hà dichjaratu chì u satellitu, chì hè statu pruduciutu cumplettamente naziunale in l'ITU, serà mandatu in orbita in maghju è hà dettu: "Questu hè u nostru primu satellitu chì hè statu pruvatu cum'è un pruduttu domesticu centu per centu. Serà u nostru satellitu prototipu. Ma u veru grande satellitu serà fabricatu in Turchia in 2015-2016, è i so prughjetti sò stati preparati. "I nostri amichi implicati in a fabricazione cuntinuanu a so furmazione in Giappone", disse.
Yıldırım spiegò chì u puntu righjuntu in u marittimu in 10 anni hà fattu chì a flotta mercantile marittima turca sia u 30u postu trà i 15 paesi chì cuntrolanu u cummerciu mundiale.
Tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione
Rimarchendu chì u campu chì u Ministeru hà travagliatu u più in l'ultimi 10 anni hè a tecnulugia di cumunicazione o di cumunicazione di l'infurmazioni, Yıldırım hà dettu: "Se avemu cunsideratu chì a pupulazione di u nostru paese hè largamente ghjovana, si pò capisce quantu hè impurtante. i sviluppi in stu campu sò. Turchia hà un scopu di a sucetà di l'infurmazione. U scopu di a sucetà di l'infurmazione significa furnisce ogni tipu di servizii elettronicamente in Turchia à u più altu livellu. "In altri palori, i citadini sò capaci di realizà i so affari cù u statu, u cummerciu è viaghjà attraversu l'e-government senza scuntrà ostaculi fisichi", disse.
Enfatizendu chì u fatturatu di u settore IT hè aumentatu più di 10 volte in 4 anni, da 11,5 miliardi di dollari à più di 44 miliardi di dollari, Yıldırım hà dettu: "U numeru di abbonati di banda larga chì avemu previstu per u 2013 era di circa 13 milioni. Avemu sperimentatu sviluppi assai rapidi in questu campu. Avemu avà righjuntu più di 20 milioni di abbonati totali. "U numeru di l'utilizatori di l'internet hè aumentatu rapidamente in l'ultimi anni è avà 46 milioni di i nostri citadini sò in copertura", disse.
Fornendu infurmazioni nantu à u travagliu di a Direzzione Generale PTT, Yıldırım hà dettu chì a Direzzione Generale PTT hà avà furnitu 255 servizii diversi à quasi 200 istituzioni.
Dichjarà chì l'11u Cunsigliu di u Trasportu si terrà in Istanbul u 6-7 di settembre, Yıldırım hà dettu chì l'obiettivi di u 2023 è e decisioni prese in u 10u cunsigliu seranu valutati, i miri di 2023 seranu riveduti, è i novi obiettivi per u 2035 seranu valutati. spartutu cù u publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*