U Partitu Olandese di i travagliadori contr'à a privatizazione di e ferrovie

U Partitu Olandese di i travagliadori contr'à a privatizazione di e ferrovie
In i Paesi Bassi, u Partitu laburista (PvdA), u cumpagnu di coalizione di u Partitu Liberale (VVD), s'oppone à u pianu di privatizazione di a Cummissione di l'UE per e ferrovie.
U parlamentariu di u Partitu laburista Duco Hoogland hà dichjaratu chì u pianu di privatizazione seria un colpu à i passageri chì viaghjanu in l'UE per ferrovia.
U diputatu Duco Hooghland hà nutatu chì a privatizazione di e ferrovie è u fattu chì parechje cumpagnie dumandanu diversi prezzi causanu prublemi. Hooghland hà dettu: "Se i cambiamenti sò da esse fatti in e ferrovie, l'investimenti duveranu esse fatti in serviziu di sicurezza è di qualità piuttostu cà privatizazione. "Inutili, questu puderia purtà à u caosu". disse.
U deputatu di u Partitu Laborista Hooghland hà dichjaratu chì se almenu un terzu di i parlamenti di i Stati membri di l'UE s'opponenu à sta pruposta, a Cummissione di l'UE pò ricunsiderà a so pruposta.
A Cummissione di l'UE pensa à privatizà e ferrovie per via di licitazioni à partesi da 2019. L'Olanda hà apertu alcune di e so ferrovie à a privatizazione.

Surghjente: www.everesthaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*