U deputatu di u PE İsmail Ertuğdan sustene u muvimentu di sulidarità Haydarpaşa

U deputatu di u PE İsmail Ertuğdan sustene u muvimentu di sulidarità Haydarpaşa
İsmail Ertuğ, deputatu di u Parlamentu Europeu, hà sustinutu u muvimentu di sulidarità Haydarpaşa.
Dichjarà chì u prucessu di regulazione di a stazione di Haydarpaşa è u so circondu deve esse trasparenti è demucraticu, Ertuğ hà dettu: "U populu di Istanbul hà u dirittu di sapè à u più chjucu dettagliu ciò chì hè pianificatu in questa regione è avè una voce in questu prucessu". hà enfatizatu.
Ertuğ, chì s'oppone fermamente chì Haydarpaşa hè circundatu da grattacieli, centri commerciali è alberghi, è chì l'investituri sò sacrificati à e so ambizioni ecunomiche, hà dettu: "Istanbul hà bisognu di spazi verdi, parchi, strutture suciali, micca bazar". disse.
Ertuğ, chì prupone chì a stazione di Haydarpaşa serà trasfurmata in un hotel o un bazar, è una biblioteca induve a ghjente pò andà à studià, hà dettu: "Haydarpaşa ùn deve esse separatu da u publicu, deve esse cunservatu cum'è un locu induve l'Istambuli ponu sempre. visita". Ellu disse è "Abbiate cura di Haydarpaşa d'Istanbul!" hà chjamatu.
A Piattaforma di Solidarità Haydarpaşa, chì s'oppone à a trasfurmazioni di a storica stazione Haydarpaşa, unu di i simboli di Istanbul, in un hotel è un centru cummerciale, hà fattu una manifestazione di protesta davanti à u PE in Bruxelles oghje.

Surghjente: http://www.cihan.com.tr

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*