Prughjettu di u seculu dopu à Marmaray Istanbul

gebze ring marmaray line stop list è tariffa
gebze ring marmaray line stop list è tariffa

Prughjettu di u Seculu Dopu à Marmaray, Istanbul U countdown hà iniziatu per u ghjornu chì Marmaray, chì hè accettatu cum'è u prughjettu di l'ingegneria di u seculu, si apre.

Un novu "choker" hè aghjuntu à a reta di l'autostrada chì tesse a Turchia da una estremità à l'altra traversendu muntagne, pianure, ruscelli è terreni accidentati cù pendii ripidi.

Prughjettu; hè cum'è s'è decine di millaie di chilometri di autostrade divise di novu custruite seranu una spezia di parte supplementaria (cumplimentaria) di i sistemi ferroviari, chì sò cunsiderati cum'è criteri di sviluppu.

Sultan Abdulmecit in u 1860, Sultan II in u 1902. Ancu s'ellu ci sò sferenti periodi sò ghjunti à u primu postu da Abdülhamit, u prughjettu, u studiu, u finanziamentu è a vulintà ùn pudianu esse presentati, infine, u sognu di 150 anni hè statu principiatu in 2004 cù a stallazione di i fundamenti.

Marmaray in u Canale di a Manica, simile à l'Eurotunnel; culligamentu di i lati europei è asiatichi sottu u Bosforu, è HalkalıHè un prughjettu di migliurà di a ferrovia di 76 chilometri chì si estende da Istanbul à Gebze.

In più di u tunnel di immersione più prufonda di u mondu (60 metri) è u puntu di transitu di nave più trafficatu, u fattu chì si trova à 20 chilometri da a linea di falla di l'Anatolia di u Nordu aumenta ancu l'impurtanza di u prugettu.

U prughjettu; A scuperta di 8500 anni d'infurmazioni è scuperte, chì hè ancu spressione cum'è "u passatu chì piglia u futuru ostagiu" è chì mette in luce a storia di Istanbul durante i scavi, pare avè ritardatu l'apertura dopu a data prevista.

prughjettu Marmaray; Hè strettamente ligatu cù Marmara è altre regioni, in particulare Istanbul. Quandu hè integrata cù u Trenu d'Alta Velocità (YHT) è e cunnessione di u metro di a cità, chì sò rapidamente messi in serviziu nantu à i Lati Europei è Anatolici; u cummerciu, u turismu, i viaghji, i viaghji è l'altri abitudini seranu assai affettati.
Tempi di viaghju previsti; Gebze-Halkalı trà 105, trà Bostancı-Bakırköy 37, Kadıköy(Söğütlüçeşme)-Yenikapı 12 minuti, Üsküdar-Sirkeci 4 minuti. U numaru di servizii di treni serà trà 2-10 minuti, u Bosphorus traversata serà solu 2 minuti.

A velocità di u trenu hè 100 km / h.

Cù l'attivazione di tuttu u sistema, hè previstu chì u trasportu di 1 milione di persone serà accurtatu, i carichi di u Bosforu è i Ponti FSM seranu ridotti, l'emissioni di diossidu di carbonu, l'energia è a perdita di tempu seranu ridotte, è 36 milioni d'ore. di tempu serà salvatu annu. Migliaia di veiculi seranu liberi da u trafficu in a metropole, induve una media di 5 centu novi veiculi entranu in u trafficu ogni ghjornu. In ogni casu, centinaie di tese sò scritte per stu prughjettu da diverse anguli.
S

In u viaghju, a fiducia, u cunfortu, a rapidità, u timing è l'integrazione cù altri mezzi di trasportu sò più cercati. À stu prughjettu; Quandu guardemu à u trafficu di u trafficu da u puntu di suluzione, si vede chì risponde à e richieste di u passageru è a satisfaczione in una larga misura.
In a primavera di u 2013, i test drives cumincianu. À a superficia, u prughjettu, chì hà 37 stazioni è 8 centri di trasferimentu; E stazioni Üsküdar, Sirkeci, Yenikapı è Kazlıçeşme sò di particular interesse per Istanbul. Se i passageri venenu à queste stazioni cù i so veiculi è piglianu u trenu, ci vole à esse parcheghji Parket-Devamet (PR) di grande capacità. Sembra chì "l'accessu" à e stazioni è e fermate serà prubabilmente furnitu da i taxi, in parallelu cù l'aumentu di a qualità di l'assi principali di trasportu.
In u 1875, u tunnel di u mondu hè statu apertu in Beyoğlu. U fattu chì a maiò parte di e ferrovie esistenti sò state custruite durante u periodu ottomanu; Hè un fattu chì Turchia ùn hè micca tricotata cù "Reti di Ferru" cum'è si dice.

In l'ultimi anni, hè un sviluppu assai pusitivu per piglià l'iniziativa cù prughjetti cum'è a custruzzione di a ferrovia, u trenu d'alta velocità è Marmaray. Oghje, quandu u ritmu di usu di un sistema ferroviariu hè cunsideratu una misura di sviluppu, hè sicuru chì aumenterà u cunfortu è a qualità di vita di u nostru populu. À questu ritmu, Istanbul pare fà un "abitudine" di utilizà u trasportu publicu u più è di utilizà vitture private in u weekend, cum'è e persone chì vivenu in cità di marca sviluppata. A proliferazione di i sistemi ferroviari cuntribuiscenu ancu à a diminuzione di a tarifa di scuse "Sò stuck in traffic".

Surghjente: www.haber7.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*