Centru di Logistica di u Mari Neru Orientale

Centru di Logistica di u Mari Neru Orientale
I tendenzi di u sviluppu ecunomicu mostranu differenze cù u tempu. Mentre chì tutti i paesi circavanu di creà "zoni liberi" un pocu di tempu fà, avà si prova à creà strutture chjamate "centri logistichi" o "paesi logistichi".
Chì duvemu capisce da a parolla centru logisticu ? In i centri logistichi, merchenzie cummirciali, chì pudemu brevemente chjamà merchenzie; L'attività cum'è u trasportu, u almacenamentu, a distribuzione, a carica, u scaricamentu è l'invio à u locu desideratu sò realizati. U cuncettu di logistica hà un significatu largu chì copre tutte queste attività.
Certi lochi induve l'attività logistica à u livellu naziunale è internaziunale sò realizati da diversi operatori situati in u centru logisticu sò chjamati centri logistichi.
Hè un principiu generale chì sti centri deve esse stabilitu in i lochi adattati per u trasportu stradale, marittimu, ferroviariu è aereu. Per furnisce servizii di trasportu cumminatu in i centri logistichi, sò necessarii grandi spazii di almacenamento, è i bisogni di sdoganamentu necessarii sò soddisfatti in questi centri.
Dopu avè datu sta infurmazione generale, pudemu passà à u stabilimentu di u Centru Logisticu di u Mari Neru Orientale.

Stabilimentu di un Centru Logisticu in a Regione Orientale di u Mari Neru
Un pocu fà, hè statu annunziatu publicamente chì u Primu Ministru hà datu a bona nova chì un Centru Logisticu serà stabilitu trà Rize è Trabzon. Hè cunnisciutu chì un studiu hè statu realizatu da DOKA da sta data. Ancu s'è ùn avemu micca cunuscenza di i risultati di stu studiu, vulemu sparte a nostra cunniscenza nantu à u sughjettu quì.
U nostru vicinu Trabzon hà travagliatu annantu à stabilisce un centru logisticu in a pruvincia per un bellu pezzu. Albayraks, chì operanu u portu di Trabzon, sustene chì u centru logisticu pò esse custruitu ghjustu daretu à u portu, à u latu di a strada Erzurum, mentre chì l'Unione di l'Esportatori è certi operatori marittimi ùn piglianu micca sta vista calda per via di l'inadeguatezza di u portu. Portu di Trabzon. Siccomu u Portu di Trabzon hà una prufundità di solu 11 metri, a regione Çamburnu-Yeniay cù una prufundità di portu di 14,5 metri hè cunsigliatu.
Ancu s'ellu ci sò posti adatti per a logistica in u centru di Trabzon è più à punente, hè capitu chì l'attività logistica basata in Trabzon si sò spustate à u livante, postu chì a strada trà Iyidere è Erzurum hè diventata a strada più adatta grazie à i tunnel di Ovit.

Ovit Way Obsession di Rize
In quantu à Rize, sta cità hè quasi ossessionata da a strada Rize-İkizdere-İspir Erzurum. A ghjente di Rize, chì hà pruvatu à fà sta strada cù picchi è pala in l'anni 1930, hà dimustratu chì tipu di brama ch'elli avianu à questu puntu.
Hè cunnisciutu chì İsmet Pasha hà scrittu un rapportu datatu u 21 d'Aostu di u 1935 dopu à u famosu Viaghju Orientale è hà datu infurmazioni nantu à a parte Rize di u viaghju quì. Quandu İsmet Pasha ghjunse à Rize, Rizeli li fece duie dumande impurtanti. Unu di elli era circa a ripresa di l'attività di preparazione di tè, chì principia in u 1924 è interrotta in u 1927 da Zihni Derin. L'altru era a dumanda di a strada Rize-İspir-Erzurum per esse custruitu. In u rapportu di u Pasha, a ghjente di Rize m'hà dumandatu di custruisce sta strada, è hà utilizatu una spressione cum'è ùn pudia capisce cumu si benefiziu Rize.
Infine, a strada Rize-Ispit-Erzurum hè stata custruita è avà sò stati implementati i Tunnel Ovit, chì facenu di sta strada a strada più strategica chì unisce a Regione Orientale di u Mari Neru cù l'Anatolia Orientale è Sud-Est è l'Iran. A ghjente di Rize spera chì cù a custruzzione di sti tunnel, chì anu desideratu dapoi parechji anni, a pruvincia furnisce vantaghji ecunomichi. Siccomu i cuntributi ecunomichi di sta strada seranu cuncentrati in u centru logisticu, u locu di stu centru hè d'impurtanza particulari per Rize.
L'idea di u Signore Primu Ministru chì u centru logisticu deve esse custruitu trà Rize è Trabzon (hà dettu chì era un parè difesu da i burocrati di u Ministeru), pò esse bisognu di l'esclusione di alcune altre opzioni. Per esempiu, a prufundità di i porti per esse stabilitu in i centri logistichi hè di 18 metri in media. Trà i lochi chì ponu furnisce questa prufundità in Rize sò e cale naturali trà Rize è Çayeli. Inoltre, a creazione di un centru logisticu in queste zone hà u putenziale di assicurà l'unificazione di Rize è Çayeli è u so sviluppu cum'è zona residenziale.
L'analisi di u locu di u stabilimentu deve esse fattu
Per u centru logisticu da esse custruitu trà Rize è Trabzon, un analisi di u locu di u stabilimentu serà senza dubbitu fattu è u centru serà situatu induve u locu più adattatu. Siccomu Trabzon è Rize sò e duie pruvince più favurevuli in a regione in quantu à u potenziale cummerciale è i bisogni logistichi, ùn saria micca sbagliatu di custruisce u centru logisticu in u locu più adattatu trà sti dui pruvince.
L'analisi di u locu di stabilimentu revelarà l'opzione più adatta per a Regione di u Mari Neru Orientale è u nostru paese. À u primu sguardu, pare chì u putenziale di espansione di a regione Çamburnu-Yeniay hè debule per scuntrà a capacità ecunomica crescente. Inoltre, ci sò sempre i migliori cantieri navali in a regione in Yeniay è a più grande pruduzzione di navi in ​​a regione hè fatta quì. Ùn serà micca apprupriatu per dannà e facilità di produzzione esistenti per u centru logisticu.
Per d 'altra banda, a bocca di Iyidere, chì hè u puntu di unione di a strada İkizdere-Ovit-Erzurum da a strada divisa nantu à a costa, hè u locu chì furnisce u trasportu più cortu per a cunnessione Est è Sud-Est di u centru logisticu per esse stabilitu. . Un altru puntu impurtante hè chì stu locu hè più cunvene in termini di pussibulità di espansione. U fattu chì Iyidere hà un lettu largu di flussu è terreni piani chì ponu esse aduprati per u almacenamentu in i dui lati rende stu locu vantaghju.
Hè estremamente impurtante chì u centru logisticu da esse stabilitu hè cunnessu à e rete ferroviaria. Hè statu mintuatu in i media chì i travaglii sò stati iniziati per a custruzzione di a ferrovia Diyarbakır-Erzincan-Trabzon. A cunnessione di u centru logisticu à a reta ferroviaria domestica hè una cundizione indispensabile. Per d 'altra banda, a custruzzione di a ferrovia Batumi-Rize hè assai impurtante in quantu à cunnette l'antica rete ferroviaria sovietica à u centru logisticu. Siccomu l'larghezza di a pista di a ferrovia Sovietica hè differente, pò esse benefiziu per furnisce a ferrovia di Batumi à Rize à i stessi standard, perchè ùn ci hè micca ricaricamentu è scaricamentu in Batumi mentre a carica hè stata trasportata. Sia u centru logisticu si trova in Yeniay, Çayeli o Iyidere, a creazione di cunnessione ferroviaria da i dui lati hè essenziale per u successu di u centru.
Cumu pò esse furnita una cunnessione aerea? L'aeroportu di Trabzon (ancu s'ellu hè custruitu una nova pista) ùn hà micca u putenziale di diventà un aeroportu di carica. Per d 'altra banda, deve esse esaminatu s'ellu hè pussibule di custruisce un novu aeroportu adattatu per u trasportu di carichi in qualchì locu trà Iyidere è Of.
In u risultatu, hè necessariu di realizà studii di selezzione di u situ per stabilisce u centru logisticu previstu per esse stabilitu à u puntu megliu per a regione è u paese. Induve i studii è i calculi scientifichi mostranu, deve esse accettatu chì questu hè a megliu opzione per a regione è u paese, è deve esse messu in pratica.

Fonte: Dr. Ali Riza Saklı

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*