İZBAN si firmò di novu per via di un fallimentu elettricu

İZBAN si firmò di novu per via di un fallimentu elettricu
A causa di u fallimentu elettricu, i treni ùn viaghjanu micca per circa una meza ora è e stazioni eranu piene o traboccanti...
Una settimana piena di prublemi è disgrazie hè sperimentata nantu à a Linea Aliağa-Menderes di 80 chilometri, chì hè custruita da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione è a Municipalità Metropolitana di Izmir.
Dopu à u periodu fastidiosu di u ghjornu passatu cù a rottura di i binari è l'aumentu di l'intervalli di viaghju per via di i travaglii di espansione in a Stazione di Trasferimentu di Halkapınar, ci hè stata una crisa elettrica oghje!
L'electricità hè andata trà Aliağa è Menemen per via di l'esplosione di u trasformatore TEDAŞ in Aliağa. Tutta a linea İZBAN hè stata affettata da u malfunzionamentu, i treni si fermanu è ùn anu micca travagliatu per una meza ora. Ci hè stata accumulazione in e stazioni finu à chì a malfunzione hè stata risolta. Dopu chì TEDAŞ hà risoltu u prublema, i voli cumincianu di novu.
Parlendu à Egedesonsöz nantu à u prublema, u direttore generale di İZBAN, Sebehattin Eriş, hà dettu: "Ci hè stata ancu una splusione in u trasformatore chì furnisce l'electricità. U prublema ùn hè micca da noi, ma da TEDAŞ... I voli sò stati disturbati per mancanza d'electricità. "Hè statu risoltu in pocu tempu è avemu ripostu i treni nantu à a strada di novu", disse.

Surghjente: http://www.izmirport.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*