A Fiera EurasiRail 2013 apre e so porte à i visitori u 7 di marzu

EurasiaRail
EurasiaRail

Eurasia Rail, a 07a fiera più grande di u mondu in u so campu, chì aprirà e so porte à l'IFM (Istanbul Expo Center) trà 09-2013 March 3, accoglierà più di 25 mila visitatori prufessiunali è più di 25 cumpagnie chì participanu da 200 paesi. .

U Ministeru di i Trasporti è TCDD anu preferitu a Fiera EurasiaRail Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistics Fair in 2013. TCDD è i so affiliati TÜVASAŞ, TÜDEMSAŞ è TÜLOMSAŞ piglianu di novu u so postu à a Fiera Eurasia Rail cù e so innovazioni settoriali.

In più di l'istituzioni pubbliche in Turchia è in u mondu, cumpagnie cum'è SIEMENS, ALSTOM, BOMBARDIER, VOSSLOH, THALES, CAF, TALGO, KNORR BREMSE, WEBASTO, VOITH TURBO, SAVRONIK, KARDEMİR, GENERAL ELECTRIC TRANSPORTATION, ULAŞIM AŞ, HYUNDA Next , ci saranu participazioni naziunali da Germania, Inghilterra, Repubblica Ceca, Federazione Russa, Republica Populari Chine è Pulonia.
Eurasia Rail Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistic Fair, chì hè stata tenuta in Ankara per a prima volta cù 2011 participanti lucali è stranieri in 107 è 2012 in 188, hè cresciutu da una media di 40 per centu ogni annu da u ghjornu chì hà iniziatu. .

A fiera, chì hà ricevutu u sustegnu tutale da u Ministeru di Trasporti, Comunicazioni è Affari Marittimi TR, è ancu da e Ferrovie Turchi di Statu da u primu ghjornu chì hè stata, hè stata elevata à u statutu di fiera appruvata UFI (Associazione Fiera Internaziunale). da ghjugnu 2012.

À u listessu tempu, da settembre di u 2012, u Guvernu tedescu hà annunziatu chì furnisce u sustegnu statale à i participanti tedeschi.
A fiera hà righjuntu u 2012 per centu di occupazione in u periodu finu à a mità di dicembre di u 90 è hà u scopu di chjude a so vendita à a fini di ghjennaghju.

I prugrammi di cunferenza è di seminariu, chì saranu simultaneamente cù a fiera, induve i participanti stranieri è turchi piglianu a parolla, attiranu l'attenzione di a stampa internaziunale è domestica, è palesanu l'evoluzione in i sistemi di ferrovia è di ferrovia ligera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*