Camminata di torche per a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa

Camminata di torche per a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa
Un gruppu chì ùn vole micca chì Haydarpaşa sia trasfurmatu in un hotel, Kadıköy Una caminata serà da a piazza di Pier à a Stazione di Haydarpaşa.
A chjusura di i servizii di treni da a Stazione Haydarpaşa à Anatolia è a Stazione Haydarpaşa è u Prughjettu Portu sò stati prutestati da a marcia di a torcia di circa 500 persone riunite à a sera.
Istanbul Kadıköy U gruppu s'hè riunitu à a piazza di u Pier è ghjuntu à a Stazione Haydarpaşa cù banner è torce chì dicenu "Trenu per Haydarpaşa, ùn fate micca silenziu, u nostru dirittu di trasportu ùn pò micca esse negatu, Haydarpaşa ùn sarà micca lasciatu senza un battellu senza trenu". u banner scrittu "Haydarpaşa Solidarity". U gruppu hà fattu un trenu rappresentativu.
Questu hè un pianu di saccheghju
Eyüp Muhcu, presidente di a Càmera di l'Architetti, hà dettu: "Questu hè un pianu di saccheghju. I Ministri di a Cultura manifestanu una attitudine imprudente ". Ataol Berhamoğlu, chì leghje poesia, hà dettu: "Ùn venderemu micca a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. Puderanu vende a so ànima, ma ùn venderemu micca u nostru paese. Quandu Istanbul hè citatu, Haydarpaşa vene in mente ", disse. Bilgesu Eronus cantava cù a so chitarra è İsmail Hakkı Demircioğlu cantava canzoni è canzoni populari cun cuntestu. Allora u gruppu si sparse tranquillamente.

Surghjente: t24.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*