Notizie Speciali - L'Esposizione Ferroviaria di Kemal Demirel hè sta volta in l'Associazione di i Ghjurnalisti di Bursa

Kemal Demirel hè l'unicu diputatu in u mondu à marchjà per a ferrovia
Kemal Demirel hè l'unicu diputatu in u mondu à marchjà per a ferrovia

L'anzianu deputatu CHP Bursa Kemal Demirel hà presentatu e nutizie è e fotografie di u travagliu chì hà realizatu ininterrottamente dapoi u 1997 per u scopu di sviluppà e ferrovie in Turchia è soprattuttu di cunnette Bursa à a linea ferroviaria, cum'è una mostra ferroviaria.  RayHaber L'hà mostratu à l'Associazione di i ghjurnalisti di Bursa, induve si trova ancu u so uffiziu.

L'apertura di a mostra hè stata fatta da u guvernatore di Bursa Şehabettin Harput. U guvernatore Harput hà felicitatu Kemal Demirel in u so discorsu di apertura è hà dettu: "Avete digià fattu a storia. Avete cuntribuitu à a realizazione di un serviziu assai impurtante. Felicitazioni. "Felicitazioni per a vostra mostra", disse. U presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti di Bursa Nuri Kolaylı, u scrittore Hürriyet Bursa İhsan Bölük è  RayHaber direttore generale Levent ÖzenHà participatu ancu in.

L'anzianu deputatu CHP Bursa Kemal Demirel hà mostratu e nutizie è e fotografie di u travagliu chì hà realizatu ininterrottamente dapoi u 1997 per u sviluppu di e ferrovie in Turchia è soprattuttu a cunnessione di Bursa à a linea ferroviaria, à l'Associazione di i ghjurnalisti di Bursa. A mostra, intitulata "19 Years from January 1977, 2013 to 16, to Bring a Train to Bursa", include nutizie è ritratti di u travagliu di Demirel per "l'illuminazione ferroviaria", è ancu l'impressioni di i ghjurnalisti.

L'apertura di a mostra hè stata fatta da u guvernatore di Bursa Şehabettin Harput. U guvernatore Harput hà felicitatu Kemal Demirel in u so discorsu di apertura è hà dettu: "Avete digià fattu a storia. Avete cuntribuitu à a realizazione di un serviziu assai impurtante. Felicitazioni. Felicitazioni per a vostra mostra. Sta mostra prova chì i sforzi fatti per a cità è u paese ùn saranu in vain è truveranu di sicuru u so valore un ghjornu. Avete sudatu, luttatu, travagliatu, è avemu i risultati. "Vi felicitaraghju è vogliu chì a vostra mostra sia benefica", disse.

Dopu avè visitatu l'esposizione, u guvernatore Harput hà scrittu e so impressioni è sentimenti in i so memorie è i firmati.

I SFORZI DI "CUFÇUF KEMAL"

Kemal Demirel, in a so dichjarazione à l'apertura di a mostra nantu à u pianu di l'Associazione di i ghjurnalisti di Bursa di u Palazzu di a Cultura di Stampa in u quartieru Ataevler di Nilüfer District, hà dettu: "Questa mostra hè Çufçuk, chì prova di spiegà à a ghjente di Bursa è di tutta a Turchia chì e ferrovie sò un saltu micca solu in u trasportu è u trasportu, ma ancu in a marcia di i paesi nantu à a strada di a civilizazione. "Hè un riassuntu di i sforzi di Kemal, Train Kemal, Machinist Kemal - tuttu ciò chì dite! - disse.

A mostra, chjamata ancu "Railroads Photography Exhibition", include 103 pannelli custituiti da nutizie, articuli è ritratti nantu à u sughjettu da i ghjurnali publicati principalmente in Bursa è i ghjurnali lucali in e cità induve Kemal Demirel sparghje e so attività ferroviarie. Nant'à a mappa di Turchia à l'entrata di l'esposizione, e cità altru da Bursa, induve Demirel hà pruvatu à fà sente a so voce, sò simbolizzati in rossu, è Bursa hè simbolizatu in verde. E 38 cità chì Demirel ùn hà micca visitatu ancu per e ferrovie, ma hà dichjaratu ch'ellu avia prima o dopu, sò stati lasciati bianchi. A maiò parte di sti cità sò in e regioni di l'Anatolia orientali è sud-est.

Kemal Demirel hà dettu chì hà apertu l'Esposizione di Fotografie Ferroviari per a prima volta à l'impressioni di a ghjente di Bursa in u Centru Culturale Bursa Tayyare in i ghjorni precedenti è chì hà attiratu una grande attenzione. Espristendu ch'ellu si sentia a necessità di apre sta seconda mostra nantu à a dumanda di i citadini chì si lagnavanu di a distanza da u centru di a cità, Demirel hà dettu:

"Hè statu previstu per esse exhibitu in dui lochi separati, indipendenti l'una di l'altru, à u Centru Culturale Tayyare. Questu hà causatu difficultà per quelli chì vulianu vede a mostra. Quì, avemu avutu l'uppurtunità di esibisce in un spaziu unicu è unificatu. Vogliu ringrazià Bursa Journalists Association è Bursa Journalists Association President Nuri Kolayli per u so sustegnu.

Quessi ùn sò micca l'unicu articuli è ritratti nantu à a nostra attività, ma postu chì ùn pudemu micca esibizione tutti, avemu avutu a selezzione. Avemu fattu a nostra scelta mantenendu un equilibriu trà i nostri ghjurnali in Bursa è li mostrava. A nostra mostra esprime ancu a nostra gratitudine à i media Bursa è membri distinti di a stampa Bursa. Vogliu ringrazià tutti i mo amici ghjurnalisti, chì i nomi ponu esse o micca quì, ma chì l'interessu è u sustegnu aghju sempre ricevutu in u mo travagliu.
"U futuru di a ferrovia in Bursa hè avà chjaru; L'offerta per a strada hè stata fatta è i cuntratturi sò stati determinati; "Chì hè u puntu di sta mostra?" Ci sarà quellu chì dice. Ciò chì mi piace u più hè chì l'impurtanza di a ferrovia per Bursa hè finalmente capitu. Questa mostra mostra i mo sforzi per aiutà i citadini è quelli chì guvernanu u paese capiscenu l'impurtanza di a ferrovia. In questu sensu, applaude sinceramente u prughjettu chì cunnetta Bursa à e ferrovie, è felicita sinceramente à quelli chì anu travagliatu duru, cumpresu u guvernatore di Bursa Şehabettin Harput. "Ancora, ùn duvemu micca scurdà chì una partita di football hè di 90 minuti", disse.

Demirel hà dettu chì hà viaghjatu in 16 pruvince è 39 distretti in 8 anni; Ellu hà dettu chì caminava 250 chilometri; Hà dichjaratu ch'ellu hà viaghjatu 77 mila chilometri in totale; Hà aghjustatu chì hà cullatu centinaie di millaie di firme per e ferrovie è hà spartutu i so punti di vista cù i citadini in centinaie di cunferenze di stampa è dichjarazioni di stampa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*