L'annunziu di u Centru Logisticu di Mardine

L'annunziu di u Centru Logisticu di Mardine
Bona nutizia di u Centru Logisticu da u deputatu di AK Party Mardin Gönül Bekin Şahkullubey à u populu di Mardin.
A deputata Gönül Bekin Şahkullubey hà dettu ciò chì segue in a so dichjarazione scritta: "Un Centru Logisticu serà custruitu in Mardin da a Direzzione Generale TCDD di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. U centru serà custruitu nantu à una superficie totale di 403.718 m2 è, secondu u studiu di fattibilità, u so costu hè statu determinatu à circa 63 milioni di TL.
Per trasfurmà a zona di a stazione in un centru di carica è per inizià u trasportu u più prestu pussibule finu à a fine di l'opere di espropriazione di u Centru Logisticu di Mardin, chì saranu custruiti in duie tappe, 50.000 2 m25.000 di cimentazione di campu, 2 strada di carica-scarico. di 1500 m di lunghezza è una zona di 1 m di lunghezza nant'à un spaziu di circa 1500 1 m2 di proprietà di TCDD, hè previstu di custruisce un totale di 31.10.2012 strade, una di e quali hè una strada di stazione. In cunfurmità cù stu pianu, l'offerta per u "Travagliu di fabricazione di infrastrutture è superstrutture" hè stata tenuta da a 6a Direzzione Regiunale u 1.243.048 è u situ hè statu consegnatu à a Cumpagnia chì hà vintu l'offerta per un prezzu di 150 TL. A cumpagnia pertinente ùn pudia principià u travagliu perchè a terra era fangosa per via di e cundizioni d'invernu. U travagliu principia cù l'arrivu di a primavera, è u tempu di consegna per a prima tappa hè di XNUMX ghjorni. L'opere d'espropriazione di a seconda fase seranu compie è a so custruzzione principia u più prestu pussibule.
Cù u centru logisticu in quistione, 1,5 milioni di tunnellate di capacità di trasportu seranu furnite à u settore logisticu turcu è 404 mila m2 di area logistica seranu furnite à u nostru paese.
A fattibilità di u Centru Logisticu di Mardin (GAP), chì ponu appellu à e fabbriche è i zoni industriali in Mardin è u so circondu, è ancu per u trasportu d'importazione è d'esportazione, in particulare in Siria è Iraq, hè stata fatta è a so creazione hè stata iniziata in 2011 da esse inclusu in u prugramma d'investimentu.
Centru Logisticu Mardin; Serà a porta di Turchia versu u Mediu Oriente è a Peninsula Araba, chì furnisce cunnessione cù Siria è Iraq.
Da u centru logisticu, soprattuttu cuntenituri, ceramica, materiali d'insulation, prudutti di ferru è azzaru, militari, materiali di custruzzione, etc. u trasportu serà fattu. In questu locu di travagliu, a capacità di carica di 265 mila tunnellate serà aumentata à 1,5 milioni di tunnellate. Vogliu chì u centru logisticu, chì cuntribuisce à l'impieghi in a nostra cità, sia benefiziu, è vogliu esprime a mo gratitudine sincera à u nostru Ministru, u Signore Binali Yıldırım, u Direttore Generale di TCDD, u Signore Süleyman Karaman, è u Deputatu Generale di TCDD. Manager, u sgiò Veysi Kurt. disse.

Surghjente: http://www.e-haberajansi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*