U trasferimentu di TÜDEMSAŞ hè righjuntu in u TSO

U trasferimentu di TÜDEMSAŞ hè ghjuntu di novu à l'agenda di TSO
Mentre entremu in un periodu in quale a reta ferroviaria guadagnerà impurtanza cù u trenu d'alta velocità è TÜDEMSAŞ, chì cuntinueghja a so attività in u campu di a ferrovia, averà più travagliu da fà, u prublema di traslassi TÜDAMSAŞ, chì era in l'agenda. uni pochi d'anni fà, hè ghjuntu à l'agenda di novu in TSO.
TÜDEMSAŞ, chì una volta impiegava più di 8 mila persone, ma u so numeru di travagliadori è funzionari civili hè diminuitu à mille in u scopu di a pulitica di riduzzione, hà dimustratu in l'ultimi anni chì si pò sviluppà cù a produzzione di vagoni è cisterna è chì hè una urganizazione prufittuosa.
TÜDEMSAŞ, chì hè quasi l'unicu investimentu publicu chì resta in Sivas, hè statu cunsideratu cum'è trasferitu à l'industria di difesa, ma i tentativi fatti in questu sensu ùn anu micca datu risultati.
Mentre a prublema di u muvimentu di TÜDEMSAŞ hè stata purtata à l'agenda in l'ultimi anni, sta situazione hà ricevutu una reazione è l'idee presentate nantu à sta questione sò state messe in ordine.
Uni pochi anni dopu, u prublema di u trasferimentu di TÜDEMSAŞ hè stata ripresa in a riunione di l'Assemblea in a Càmera di Cummerciu è Industria da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TSO Osman Yıldırım.
Yıldırım hà annunziatu chì avarianu purtatu a trasferimentu di TÜDEMSAŞ à l'agenda per migliurà TÜDEMSAŞ è trasfurmà in una fabbrica chì farà a produzzione basatu annantu à l'industria di difesa.
Dichjarà chì a trasferimentu di TÜDEMSAŞ hè assai impurtante sia per Sivas sia per u futuru di a fabbrica, Yıldırım hà dettu: "Se a fabbrica va cusì, affruntà definitivamente à a privatizazione. Quandu hè privatizatu, a persona chì a compra hà da salvà in u so locu perchè a so terra hè preziosa, piuttostu chè di travaglià per a fabbrica è di aumentà a so pruduzzione. Evaluemu mentre avemu l'iniziativa. Anu da dà stu spaziu à a nostra cumuna. Ch'ellu si move a fabbrica cù e cundizioni desiderate è a qualità à un locu induve si trova l'infrastruttura ferroviaria. Dopu chì a fabbrica hè stata stabilita è hà iniziatu a produzzione, sta zona deve esse trasferita à a municipalità. S'ellu ci sarà un affittu quì, a ghjente di Sivas deve prufittà di quellu affittu. Questa hè a nostra raccomandazione. L'avemu purtatu di novu. TÜDEMSAŞ deve esse spustatu da quì, postu chì darà un ingressu sia in termini di urbanismu sia di a nostra municipalità Sivas. Questu hè assai impurtante per u sviluppu di a fabbrica è a nostra industria ".

Surghjente: http://www.hurdogan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*