Turchia hà fattu u so primu trenu Esportatu in Bulgaria dopu 30 anni

Turchia hà fattu a so prima esportazione di treni in Bulgaria dopu 30 anni. I vagoni di treni sò stati carricati nantu à u battellu da u distrittu Lapseki di Çanakkale.

I vagoni di treni pruduciuti da a cumpagnia di vagoni "Yavuzun" in Sakarya sò esportati in Bulgaria. I funzionari di a Cumpagnia chì utilizanu a linea di ferry Lapseki-Gelibolu anu dichjaratu chì daranu a prima batch. Gestas Inc. Hè statu dichjaratu chì i vagoni di treni chì passanu à a penisula di Gallipoli cù una spedizione speciale seranu spediti in lotti 15.

Erol İnal, Direttore Generale è Presidente di u Cunsigliu di l'Industria Turca di Vagoni, hà dettu: "In precedenza, Turchia importava vagoni di treni da l'Europa. Per a prima volta in a nostra storia, pruduciamu è esportemu treni di lussu cù capacità di letti di passageri dopu à 30 anni. Avemu firmatu i cuntratti necessarii cù Bulgaria. Oghje, u nostru primu partitu hè partitu per Bulgaria, utilizendu a linea di ferry Lapseki-Gallibolu. Manderemu 30pcs in u primu batch. I nostri carri sò lussuosi è dormitori. Di sicuru, simu fieri cum'è Industrialisti di Carru Turchi. Questu hè un guru naziunale per noi è per Turchia. Avemu guadagnatu a struttura di una Turchia chì abbanduneghja l'impurtazioni è eseguisce esportazioni ".

I rapprisentanti di a cumpagnia di trasportu, invece, anu dettu: "Hè un avvenimentu fieru per a Turchia. Avemu usatu per cumprà da l'esteru. Attualmente a producemu noi stessi. Ognunu di i vagoni di u trenu hè di circa 30 à 32 metri. Gestas Inc. Andemu à a penisula di Gallipoli cù una spidizioni speciale. Da quì, compiemu u nostru passaghju attraversu a porta di fruntiera Kapıkule è manderemu e nostre esportazioni in Bulgaria ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*