A Mubilizazione Ferroviaria in u Settore Privatu hà iniziatu

Se u prugettu diventa lege, e cumpagnie puderanu sia custruisce a so propria ferrovia è operanu treni nantu à a ferrovia di u statu. Dopu à l'aviò, sta volta, ùn ci sarà nimu chì ùn si mette in i treni cunfortu operati da u settore privatu.

U prugettu di lege nantu à l'abolizione di u monopoliu statale in i ferrovii hà iniziatu una mobilizazione di a rete di ferru in u settore privatu. In particulare e cumpagnie di logistica è autobus sò disposti à investisce in ferrovie. In questu modu, l'investimentu da esse fattu in e ferrovie in i prossimi 10 anni hè previstu di ghjunghje à 150 miliardi di dollari.

U Prughjettu di Legge nantu à a Liberalizazione di i Trasporti Ferroviari Turchi, chì prevede l'istituzione di TCDD Taşımacılık A.Ş., hè statu accettatu da a Cummissione di Travaglii Publici, Recustruzzione, Trasportu è Turismu di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. Cù u prugettu, e entità giuridiche è e cumpagnie pubbliche ponu esse autorizate da u Ministeru per custruisce a so propria infrastruttura ferroviaria è esse operatore di treni ferroviari nantu à a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale. In altri palori, u monopoliu di TCDD nantu à e ferrovie serà elevatu è u mercatu serà apertu à u settore privatu.

U prugettu di lege hà aumentatu l'appetite di e cumpagnie naziunali è straniere per investisce in e ferrovie turche. Parechje cumpagnie anu iniziatu i so piani d'investimentu ancu s'è a lege ùn hè ancu entrata in vigore.

Alcune di l'imprese pensanu à entre in u settore per u trasportu di merci è alcune per u trasportu di passageri. In l'ultimi 10 anni, 26 miliardi di lire sò stati investiti in ferrovie. Cù a liberalizazione, l'investimenti di u settore publicu è privatu ghjunghjeranu à 10 miliardi di dollari in i prossimi 150 anni. Attualmente, i subcontractors ùn ponu micca pruduce indipindentamente perchè ci hè un monopoliu statale.

L'abolizione di u monopoliu statale nantu à e ferrovie dirigerà parechje cumpagnie chì anu sempre produttu solu per TCDD per pruduce carri per u settore privatu. Cù a lege, ancu e cumpagnie giganti internaziunali puderanu investisce in ferrovie in Turchia.

In quantu à u settore privatu, serà pussibule di pruduce 1.000 vagoni annu in una fabbrica. I sperti dicenu chì almenu 5 mila vagoni à l'annu per chì a Turchia piglia u capu in a cumpetizione internaziunale.
dice chì deve pruduce Cusì, u nùmeru di cumpagnie chì volenu pruduce carri aumenterà è questu aumentu diminuirà i prezzi di i carri. Cù l'aumentu di a cumpetizione, i prezzi di i carri sò previsti per calà. Inoltre, grazia à i vagoni domestici, a valuta straniera ferma in u paese è una nova porta di u travagliu serà creata cù investimenti.

Parechje cumpagnie di logistica anu cuminciatu à spiegà opportunità d'investimentu per a ferrovia. Sicondu i rapprisentanti di u settore, una sucietà chì intraprenderà l'affari di trasportu di merci per ferrovia deve creà un parcu di almenu 150-200 vagoni.

Cù u prugettu, i Zone Industriali Organizzati (OIZ) sò ancu datu u dirittu di operare una ferrovia. Questu significa chì l'OIZ anu u dirittu di mette rails è di operare i treni.

Durante u prucessu di liberalizazione, a Direzzione Generale di u Regulamentu Ferroviariu pigliarà misure ecunomiche chì permettenu à u settore privatu di diventà attivu è incuragisce è incuragisce u settore privatu. Piglierà misure per impedisce à un operatore di duminà u mercatu è stabilisce un mecanismu di regulazione efficace per assicurà l'accessu non discriminatoriu à l'infrastruttura, chì hè un monopoliu naturale. U Direttore Generale di u Regolamentu Ferroviariu, Erol Çıtak, hà dettu: "Cù l'accordi legali è strutturali da fà, cumu e cumpagnie chì trasportaranu merci è passageri nantu à e ferrovie utilizanu l'infrastruttura ferroviaria seranu postu nantu à una basa legale. Per esempiu, e cundizioni in quale una cumpagnia chì vole serve cù l'infrastruttura ferroviaria servirà, a furmazione è a certificazione di i so impiegati, è a cummissione di i veiculi chì utilizerà seranu determinate da a legislazione. In questu cuntestu, a nostra Direzzione Generale hà cuminciatu à travaglià nantu à a legislazione apprufittannu di i fondi IPA di l'Unione Europea, è i studii cuntinueghjanu rapidamente ".

In Turchia, un totale di 573 cumpagnie portanu passageri interurbani in autobus. U numeru di cumpagnie di autobus chì portanu passageri à l'esteru hè vicinu à 150. ITO Travel Services Cumitatu Prufessiunale Membru di l'Assemblea Hasan Tahsin Yücefer hà dettu chì anu interessatu à u trasportu ferroviariu cum'è cumpagnie chì portanu passageri in autobus. Dichjarà chì u prublema critica hè u prezzu di u bigliettu, Yücefer dice: "I prezzi bassi di u bigliettu di u trenu facenu difficiule di scuntrà i costi d'investimentu. Se u prezzu di u bigliettu di u trenu d'alta velocità hè altu cum'è in Auropa, i nostri passageri ùn a dumandaranu micca. Ancu s'è i prezzi sò bassi, ùn copre micca i costi d'investimentu. In i dui casi, u statu deve subsidià. Perchè hè assai più caru di trasportu in trenu cumparatu cù l'autobus. Inoltre, hè difficiule di truvà pezzi di ricambio è avè mantenimentu per i treni d'alta veloce in Turchia in u mumentu. Semu attualmente in a fase di ricerca è valutazione.

Musa Alioğlu, Vicepresidente di u Cumitatu Prufessiunali di i servizii di viaghju ITO, hà nutatu chì cù l'investimentu di u settore privatu, u cunfortu in u trasportu ferroviariu aumenterà. Alioğlu hà dettu: "U sustegnu di u guvernu à l'industria di l'aviazione aiuta i citadini à viaghjà in aereo. In particulare cù i sussidi furniti per u carburante, e cumpagnie aeree anu riduciutu i prezzi di i biglietti è i viaghji aerei sò diventati più attrattivi. Oghje, 150 milioni di persone viaghjanu in autobus à l'annu in Turchia, mentri l'aviò portanu 40 milioni di passageri annu solu in u paese. Avà, un viaghju in trenu còmode serà aghjuntu à a terra è a linea aerea. Cù l'intruduzioni di treni d'alta velocità, a tendenza versu a ferrovia aumenterà. Ùn pensu micca chì ci sarà una diminuzione di u numeru di passageri chì utilizanu l'aviò. Perchè u locu di l'aviò hè diversu, u locu di u trenu hè diversu ".

Şerafettin Aras, Vicepresidente di u Cumitatu Prufessiunali di Trasportu è Logistica di l'ITO, hà dettu chì cù l'apertura di e ferrovie à u settore privatu, Turchia farà un passu impurtante per diventà una basa logistica. Aras hà dettu: "I prublemi scontri in i mercati stranieri, in particulare in u trasportu stradale, affettanu negativamente e nostre esportazioni. Dunque, furnisce servizii logistichi alternativi à u trasportu stradale sustene u nostru cummerciu esteru. Offremu un corridore efficiente è veloce micca solu per i spedizioni di l'esportazione è di l'importazione, ma ancu per i passaggi di transitu in u paese è da u nostru paese. Cù a liberalizazione di e ferrovie, un passu impurtante serà fattu in questa direzzione ".

Attualmente, u prezzu ex-fabbrica di i carri, chì sò classificati cum'è "vagoni di merchenzie pisanti" cù una capacità di trasportu di 90 tunnellate cù u so propiu pesu, varieghja trà 45-55 mila Euro. I prezzi di i carri di passageru sò circa 1 milione d'euros. U prezzu di e locomotive chì tiraranu sti vagoni partenu da 2.5 milioni d'euros è ponu andà finu à 4 milioni d'euros. Quandu a produzzione aumenta, l'opportunità di l'esportazione sorgeranu in paesi cum'è l'Europa è l'Africa di u Nordu.

  • I "servizii di treni charter" in Auropa ponu ancu principià in Turchia.
  • I servizii di treni VIP ponu esse disposti nantu à certe rotte.
  • E zoni industriali urganizati puderanu operare e ferrovie. Cusì, l'OIZ puderanu mette rails è avè u dirittu di operare i treni.
  • L'imprese di autobus volenu ch'elli sianu datu una certa linea. Se questu succede, e cumpagnie puderanu piglià u passageru da Istanbul à Ankara cù i so vagoni, è dopu in autobus à Kayseri o Sivas.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*