Finiti i travaglii di scavi in ​​i tunnel di Ünye Ring Road

I travaglii di scavi in ​​i tunnelli nantu à u Ring Road di Ünye sò stati cumpletati cù l'ultimu scavi di e macchine di custruzzione in u tubu di manca.

Nantu à u Ring Road di Ünye, a custruzzione di quale hè stata cuminciata in u 2007, ma u tempu di cumpletamentu hè statu allargatu per diversi motivi, u travagliu cuntinueghja senza rallentà. L'escavazioni in i tunnelli nantu à a Strada di Ünye Ring, chì hè prevista per esse finita da nuvembre secondu e cundizioni climatichi, sò ghjunti à a fine.

U guvernatore di u distrittu di Ünye, Mustafa Demir, u 7u Direttore Regionale di l'Autostrade Mustafa Reis, u presidente di u distrittu di u Partitu AK Ünye Av. Ahmet Çamyar, u Cumitatu Permanente di u Cumitatu Permanente di l'Assemblea Generale Provinciale Fahri Şahin, i capi di dipartimentu è quelli chì l'accumpagnavanu anu visitatu l'area di travagliu per u colpu finale à u travagliu di scavi. Cù u colpu, i travaglii di scavi in ​​i tunnelli sò finiti.

Fà una dichjarazione durante l'esaminazioni, Highways Samsun 7th Regional Deputy Director Mustafa Reis hà dichjaratu ch'elli pensanu à compie l'opere in u Novembre se e cundizioni climatichi ùn sò micca avversi. Reis hà dettu: "Avemu ghjuntu à a fine di l'escavazioni di i tunnel di a Strada di Ünye Ring, chì principia in u 2007. Per dà una breve infurmazione nantu à u prughjettu, a nostra Ünye Ring Road hè 13,5 km, di quale 6,2 km hè custituitu da tunnel. Stu tunnel di 6,2' hè in duie sezioni. Unu hè longu 900 metri è l'altru hè 700 metri. In novu in stu prughjettu, avemu unu Viaduct Söğütlü. A so altezza hè di circa 233 metri. Inoltre, ci sò 4 intersezioni di livellu differenti in u nostru prughjettu. Ci sò 17 ponti in totale. Sè nunda ùn va male, u nostru prughjettu serà cumpletu è apertu à u trafficu in Novembre. In novu, enfaticamente, sta data dipende da u clima è e cundizioni climatichi ", disse.

U Diputatu Regiunale, Mustafa Reis, hà ancu fattu dichjarazioni nantu à u fattu chì u trafficu di u circondu, chì hè spessu nantu à l'agenda, deve esse datu in una sola strada. Enfatizendu chì sta pratica hè periculosa è disturberà u travagliu, Reis hà dettu: "Fin chì u travagliu cuntinueghja, hè un risicu per apre una strada unilaterale. In altre parolle, sia rallenta u travagliu è pone un periculu in quantu à a sicurità di u trafficu, ma se pudemu ghjunghje à quella situazione, pudemu avè l'uppurtunità di apre a strada à u trafficu in certi ghjorni, cum'è e vacanze, ma questu. ùn hè micca una cosa sicura. Dipende da a situazione quellu ghjornu ", disse.

"Venite fora chì avemu avutu ragione"
U membru di l'Assemblea Generale Provinciale Fahri Şahin hà sustinutu chì i studii realizati anu revelatu a ghjustificazione di Ordu per esse una cità metropolitana. Şahin hà dettu: "Unu di i pilastri più impurtanti di a Strada di Ünye Ring Road, chì si trova nantu à l'Autostrada di u Mar Neru, era i tunnel chì anu causatu u sbarcu in questi travaglii stradali. Il y avait deux tunnels. Unu di elli era u Tunnel Yunus Emre, 2 metri, è l'altru era u Tunnel Bayramca, circa 1900 metri. I terreni morbidi sò stati scontri mentre sti tunnel sò stati aperti. Eramu sempre aspittendu oghje quandu finisce, quandu sta strada si apre à u travagliu. Ma à u puntu chì avemu ghjuntu oghje, avemu vistu l'ultima luce inseme nantu à a Ünye Ring Road. U travagliu di tunnelling hè statu finitu in i travaglii di u tunnel nantu à a strada di u circondu di Ünye da e macchine di custruzzione chì apre stu locu. Comu sapete, Ordu hè stata datu u statutu di pruvincia metropolitana cù l'ultima regulazione legale. Hè statu revelatu quantu avemu ghjustu à esse una cità metropolitana, fendu un grande travagliu di Ordu in a strada di diventà una metropolitana. Perchè cù i so circhuli, e strade doppie, a custruzzione di l'aeroportu è altri investimenti, Ordu avia digià meritatu di esse una cità metropolitana. Avemu vistu a luce di stu travagliu oghje. Bona furtuna à tutte e nostre persone è à tutti i nostri cunduttori in questa strada ", disse.

"U MAR NEGRU PIRARÀ UN RESPIRU CONFORTU"
U presidente di u distrittu di u partitu AK Atty. Ahmet Çamyar hà dichjaratu chì u Mari Neru respirarà un suspiru di sollievu una volta chì a strada di u circondu Ünye hè finita. In a so dichjarazione, Çamyar hà dettu: "Avemu sperimentatu alcuni ritardi inseme nantu à a nostra Ünye Ring Road, a custruzzione di quale hà iniziatu in 2007, per via di prublemi. In e parolle di u nostru stimatu Primu Ministru, "L'autostrada di u Mar Neru ùn hè micca finita finu à chì a strada di u circondu di Ünye hè finita". Oghje, tutti avemu vistu a luce in u tubu di manca di u nostru Tunnel Yunus Emre, è avemu ghjuntu à a fine di u prucessu di perforazione. Vogliu ringrazià tuttu u gruppu di travagliu. Spergu chì mettemu a nostra Unye Ring Road in serviziu da nuvembre ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*