Linea Ferroviaria à a Zona Industriale Organizzata di Karaman

Linea Ferroviaria à a Zona Industriale Organizzata di Karaman
Una riunione hè stata fatta in quantu à a custruzzione di una nova linea ferroviaria in a Zona Industriale Organizzata di Karaman è a creazione di un terminal di carica è scaricamentu in a Zona Industriale Organizzata.

A riunione tenuta à a Sala di Riunione di u Governatore hà assistitu u guvernatore Murat Koca, u vice-guvernatore Muammer Balcı, u TCDD 6th Direttore Regionale Mustafa Çopur, l'Autostrade 3rd Regional Manager Mahmut Yıldız, Karaman Organized Industrial Zone Vicepresidente Süreyya Peker, TCDD 6th Regional Manager Abdullah Karaturna, Direttore di Pianificazione è Urbanizazione di a Municipalità di Karaman Süleyman Aşkan, Sicritariu Generale di l'Amministrazione Speciale Provinciale M. Salih Baldız, Manager di a Stazione Karaman DDY Hasan Doğan, Direttore Naziunale Immubiliare Hacı İbrahim Çetinkaya, Direttore Provinciale Diputatu di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu Mehmet Öztiryaki. assistitu.

E discussioni sò state tenute in dui lochi determinati in a riunione cumpleta tenuta per u scopu di custruisce una nova ferrovia in a Zona Industriale Organizzata di Karaman è di creà un terminal di carica è scaricamentu in questa regione.

In u risultatu di a riunione, hè statu informatu chì u Cunsigliu di Amministrazione di l'OSB di Karaman hà decisu di custruisce una cunnessione ferroviaria à l'area specificata, di creà un terminal di carica è scaricamentu, è di creà un novu terminal di merci Karaman nantu à a terra chì deve esse determinata nantu à u territoriu. ferrovia esistente di fronte à Karaman OSB.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*