Ağaoğlu: Uludağ Custruzzione Illegale Spiegata

Funivia Uludag
Funivia Uludag

A nutizia chì l'hotel di l'imprenditore Ali Ağaoğlu in Uludağ, chì hè ghjuntu à u palcuscenicu cù a cuntruversia ch'ellu era illegale, hè stata chjusa hà causatu una agitazione. In a prima dichjarazione fatta da u gruppu, l'infurmazioni chì l'hotel era sigillatu ùn hè micca denegatu. Tuttavia, Ali Ağaoğlu, chì dopu hà fattu una dichjarazione à Hürriyet, hà dettu chì l'incidentu di sigillatura era fora di quistione. Dichjarà chì u prucessu di a tribunale in quantu à a situazione di l'hotel cuntinueghja, Ağaoğlu hà dettu chì agiscenu secondu a decisione.

In a prima dichjarazione di a cumpagnia in risposta à e dumande di Hürriyet nantu à u sughjettu, "L'hotel hè attualmente sigillatu è u prucessu di tribunale cuntinueghja. A decisione da quì hè prevista. "Ageremu secondu a prossima decisione". Tuttavia, parlendu à Hürriyet dopu à sta prima dichjarazione da a cumpagnia, Ali Ağaoğlu hà dettu: "L'infurmazioni chì l'hotel hè statu sigillatu ùn hè micca vera, u prucessu di a tribunale cuntinueghja".

I clienti di l'Ağaoğlu My Resort Hotel in Uludağ, chì era presuntamente illegale è una parte di quale era vulsutu esse demolita, sò stati trasferiti à altri alberghi u 10 di marzu, dopu à sviluppi, è l'hotel hà chjusu a stagione per ùn avè micca ricivutu novi riservazioni.

IN OPERAZIONE PER 13 ANNI

Ağaoğlu My Resort Hotel, chì serve in a Prima Regione di Uludağ dapoi u 1995, hà avutu un edifiziu supplementu custruitu per l'hotel in u 2000, cù l'autorizazione rilasciata in u scopu di u 4u Pianu di Sviluppu Uludağ preparatu cù a firma di u Ministeru di Silvicultura, u Ministeru di a Cultura è u Turismu è u Ministeru di l'Ambiente. L'edifiziu supplementu custruitu in a nova sezione, chì hè 431 metri quadrati in totale, hè in usu di circa 13 anni.

DICE: "SE NECESSARY, I LAVEU"

In ogni casu, dopu, u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua hà fattu appellu à u Guvernu di u Distrettu di Osmangazi, induve l'edificiu supplementu di l'hotel custruitu nantu à una superficie di 431 metri quadrati era illegale, è dumandò chì sta parte sia demolita. Dopu à questa dumanda, e squadre di demolizione si sò andate à l'hotel nantu à l'istruzzioni di u Governatoratu di u Distrettu di Osmangazi, ma Ali Ağaoğlu hà impeditu a demolizione cù una decisione di permanenza di l'esecuzione. Dopu stu sviluppu, Ali Ağaoğlu hà dettu: "Aghju custruitu l'hotel cù l'appruvazioni di 3 ministeri. Ùn ci hè micca demolizione implicata. Aghju ricivutu un sughjornu di esicuzzioni da u tribunale. "Se l'hotel hè da esse demolitu, l'aghju da demolire", disse.

Trà l'allegazioni in u casu hè chì mentre Ağaoğlu hè stata data una superficie di 7 metri quadrati, solu 662 metri quadrati sò stati aperti per a custruzzione, ma fora di questa zona, Ağaoğlu hà ancu custruitu un edifiziu illegale di 1.800 piani cù un pianu. superficia di 435 metri quatratu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*