Comunicatu di stampa di l'Associazione di Trasporti Ferroviari

Un prucessu chì pruvucarà un cambiamentu significativu in u settore di u trasportu turcu hè statu iniziatu. U "Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu", preparatu da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è mandatu à u Primu Ministeru dopu avè pigliatu l'opinioni di l'istituzioni pubbliche pertinenti è di l'Organizazioni Non-Guvernamentali, hè statu firmatu dopu à e discussioni tenute. in u Cunsigliu di i Ministri è mandatu à a Gran Assemblea Naziunale Turca u 06.03.2013.

I negoziati in quantu à u Progettu di Legge sò stati ghjovi, 13.03.2013, in a Cummissione di Travaglii Publici, Zonificazione, Trasportu è Turismu di a Gran Assemblea Naziunale Turca, sottu a presidenza di u Deputatu di Istanbul İdris Güllüce, cù i membri di a Cummissione, u Ministru. di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, l'amministratori publichi pertinenti, l'Associazione di Trasporti Ferroviari è TOBB è Ferroviari. Si hè tenutu cù a participazione di i rapprisentanti di i sindicati di l'impiegati.

I discussioni nantu à u prugettu di lege, custituitu da 13 Articuli Principali è 5 Articuli Pruvisorii, durò circa nove ore. Cù i pruposti dati da i diputati, certi di i so articuli sò stati accettati da fà cambiamenti.

Sicondu u Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Binali Yıldırım, chì hà dichjaratu in e riunioni di a cumissioni, l'approcciu di u guvernu hè chì u prugettu di lege deve esse discutitu è ​​accettatu in u Parlamentu u più prestu pussibule.

In u sistema di trasportu integratu, a prima di e misure necessarie da piglià per prufittà più di l'aspetti vantaghji di u sistema di trasportu ferroviariu hè di caccià u monopoliu in u settore ferroviariu è di assicurà una cumpetitiva libera, trasparente, equa è durabile. ambiente.

Per rinfurzà e ferrovie, chì sò decisive in u sviluppu è l'indipendenza di u nostru paese, è per rinfurzà u so rolu in u trasportu; Aprirà a strada per a creazione di un settore ferroviariu liberu, cumpetitivu, ecunomicu è socialemente sustenibile in cunfurmità cù a legislazione di l'Unione Europea (UE).

Cusì, serà assicuratu un usu più efficiente di e risorse esistenti di u paese in u campu di a ferrovia è a capacità inattiva serà messa in usu.

Cù a lege, TCDD hè stata ristrutturata è a descrizzione di u travagliu è i campi d'attività di l'Organizazione, chì hà realizatu funzioni di gestione di l'infrastruttura è di i treni inseme da oghje, sò stati cambiati. TCDD hè ristrutturatu cum'è operatore di infrastruttura, è a Republica di Turchia State Railways Transportation Corporation (TCDD Taşımacılık A.Ş.) hè stabilita cum'è operatore di treni.

Inoltre, e entità giuridiche pubbliche è e società di azioni iscritte in u registru cummerciale sò permessi di operare infrastruttura ferroviaria è operazioni di treni.

Siccomu hè direttamente ligatu à a sicurità, u dirittu è u duvere di gestisce u trafficu ferroviariu nantu à tutta a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale hè datu à TCDD cum'è un monopoliu.

Per d 'altra banda, per l'espansione di a rete ferroviaria naziunale, e entità giuridiche pubbliche diverse da TCDD è e società per azioni di u settore privatu duveranu custruisce a so propria infrastruttura ferroviaria è diventenu operatori di l'infrastruttura ferroviaria nantu à l'infrastruttura ferroviaria chì li appartene è / o altri privati. Cumpagnia per azioni di u settore, per permette di investisce in l'infrastruttura ferroviaria.

Cum'è l'Associazione di Trasporti Ferroviari, esprimemu a nostra satisfaczione per cuntribuisce à a preparazione di u Progettu di Legge è u travagliu di a Cummissione Parlamentaria.

Pruvaremu di fà a cuntribuzione necessaria in e riunioni da esse tenute in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.
Cum'è no dicemu sempre; "A ferrovia hè u nostru futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*