U presidente Altepe Producemu Treni à Alta Velocità, micca più Tram Metro

Bursa Vehicles Recep Altepe
Bursa Vehicles Recep Altepe

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep ALTEPE, hà dettu: "Pudemu vene à Konya è spiegà lu in u vostru prugramma... Avà producemu treni à alta velocità, micca tram è metro". Sia Bursa è u nostru paese sò oghji cità industriali, pudemu pruduce tuttu. U nostru paese hà ugettivi, cusì noi e municipalità è i guverni lucali avemu bisognu di fà un avanzu. L'avemu dettu durante u periodu elettorale è avemu riesciutu. I nostri sindaci metropolitani anu visitatu ancu a nostra fabbrica, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Tehir Bey. U nostru primu veiculu domesticu, cumpresu u so software, hè statu finitu. Hà ricivutu u so certificatu u mese passatu è pò avà entre in offerte.

U nostru stabilimentu industriale hà una unità R&D. Produce machini. Esportamu in Europa. Se pudemu pruduce a macchina, pudemu ancu fà u dispusitivu. Hà una strada di strada. Se vulete, pudemu vene in Konya cù a nostra squadra è participà à u vostru prugramma nantu à Konya TV è parlemu.

I veiculi pruduciuti in Bursa sò preferiti è sò di qualità assai alta. Circa 3 mila veiculi sò pruduciuti in Bursa per ghjornu. Avemu a megliu qualità cù a pruduzzione fatta, perchè i nostri materiali è e fabbriche sò assai novi è a nostra ghjovana pupulazione chì hà una educazione liceu prufessionale pruduce. U so costu hè ridutta da 6/1. Producemu a megliu qualità da Francia à Germania è anu accettatu questu. In u periodu di 15 anni, u mondu hà bisognu di un veiculu di u sistema ferroviariu di 1 trilione di dollari.

Ancu l'Europa hè ammirata per cumu si ponu esse custruiti tramvii bassi in Turchia. Producemu ciò chì hè desideratu cù una qualità megliu in ogni misurazione. Stu veiculu ùn hè micca a pruprietà di Bursa, avemu principiatu a pruduzzione in massa di l'infrastruttura di u trenu d'alta velocità stu mese. U scopu ùn hè micca Bursa quì, ma a stessa pruduzzione deve esse fatta in Konya è Kayseri. Vulemu chì a produzzione mundiale sia un cumpagnu in questa attività in tutta l'Anatolia.

A fabbrica ùn hè micca cresciutu perchè hè in u stadiu di u documentu. A cumpagnia in Bursa hà appena ricevutu u so certificatu, pò entre in licitazioni, è principia a produzzione di massa in a custruzzione di treni d'alta velocità. L'accordi sò fatti, tram, metro, oghji facemu treni à grande velocità. Avemu dimustratu chì tuttu pò esse fattu in Turchia. Spergu chì pudemu spiegà più chjaramente in Konya u più prestu pussibule.- Fonte: Mehmet Ali Kayacı

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*