Bona nutizia di u Village Logisticu da u presidente Dündar à Bursa (Galleria di foto)

Logistics Village Good News da u presidente Dündar à Bursa
Trè offerte di locazione diverse sò venute da u sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar per u "paesu logisticu" previstu per esse stabilitu in Bursa, chì hà da scopu di ottene una parte di circa 2023 miliardi di dollari da l'obiettivu di esportazione di 500 miliardi di dollari di Turchia per 75. Dündar hà dettu: "Avemu determinatu 3 posti diffirenti per stabilisce un paese logisticu. S'ellu hè cunsideratu appropritatu da u mondu cummerciale di Bursa è u publicu, pudemu inizià immediatamente u travagliu. "Semu pronti à fà ogni cuntribuzione à stu prughjettu, chì pensemu hè un guadagnu impurtante per Bursa", disse. A necessità di un paese logisticu hà gradualmente aumentatu in Bursa, chì hè u sicondu di i 3 centri più impurtanti di l'esportazioni turchi, induve u 10 per centu di l'espurtazioni di u paese sò fatti cù 13 zoni industriali, 3 grandi fabbriche di l'automobile, è hè unu di i paesi. i centri cchiù mpurtanti di u paese cù u so putenziale agriculu, risorse turistiche storiche è termali. In Bursa, chì hè una di e cità induve u core di l'ecunumia turca batte cù a so industria sviluppata, cuntinueghja a creazione di un paese logisticu, chì hè unu di i prublemi chì u mondu di l'affari hà discututu pocu tempu.
U sindaco di Osmangazi, Mustafa Dundar, chì hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu per u paese logisticu previstu per esse stabilitu in Bursa, chì hà realizatu una esportazione di 2012 miliardi di dollari in u 11.9, hà dettu: "U prublema di u paese logisticu hè unu di i temi più spessu discututi in u paese. Bursa in l'ultimi ghjorni. Cum'è a municipalità di Osmangazi, avemu fattu una ricerca di u situ nantu à questu sughjettu. À a fine di u nostru travagliu, avemu determinatu 3 lochi sfarenti induve un paese logisticu pò esse stabilitu ".
Facendu dichjarazioni nantu à u sughjettu à a riunione induve si ncuntrau cù i membri di MUSIAD Bursa Branch, u sindaco Dündar hà dettu: "In u risultatu di u travagliu chì avemu realizatu cum'è a municipalità, Aksungur, Çağlayan è Karabalçık sò situati à u latu di a cità. Ring road, chì sò estremamente adattati in quantu à a cunnessione à a Ring Road, a ferrovia è a via marittima. Hè assai impurtante chì sti lochi, ognunu di i quali hà una dimensione di circa 80 ettari, sò pussede da u publicu Bursa. Sì sti lochi, in particulare u mondu cummerciale di Bursa, sò abbracciati da u publicu, noi, cum'è a municipalità, simu pronti à fà a nostra parte ".
Dichjarà chì l'idea di i paesi logistichi hè stata aduttata in Europa in l'anni 1960 è chì ci sò più di 50 paesi di logistica oghje, u presidente Mustafa Dündar hà dettu: "U scopu di u Prughjettu Logistics Village hè di guadagnà rapidità è efficienza in u trasportu è di furnisce. un vantaghju cumpetitivu trasmettendu facilmente i nostri prudutti à u mondu. Hè estremamente impurtante chì i nostri prudutti, chì ghjunghjenu in tuttu u mondu per via di u trasportu terrestre, ferroviariu, aereu è marittimu, porranu benefici significativi à l'ecunumia è a cità di u nostru paese. In Bursa, chì hè statu introduttu tardi à u cuncettu di u paese di logistica, chì hà da creà ancu un impiegu significativu, ùn sò stati ancora fatti passi concreti. "Cum'è municipalità, simu pronti à fà ogni cuntribuzione à u prublema di u paese logisticu discututu oghje", disse.
COSA hè LOGISTICS VILLAGE ?
Hè una certa regione induve tutte l'attività ligati à u trasportu naziunale o internaziunale, a logistica è a distribuzione di merchenzie sò realizati da diversi operatori. Questi paesi sò generalmente situati fora di e metropole, in zoni vicinu à diversi tipi di cunnessione di trasportu. In i paesi logistichi, u trasportu, u almacenamentu, a manipulazione, a cunsulidazione, a separazione, u sdoganamentu, l'importazione è l'esportazione, e transazzioni di transitu, l'infrastruttura, l'assicuranza è a banca, i servizii di cunsulenza sò furniti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*