Nova stazione di funivia di Bursa Uludag

Funivia Uludag
Funivia Uludag

Un totale di 39 masti, chì purtaranu e gondole di a nova funivia, chì hè in custruzzione, seranu alzati in elicotteru per ùn distrughje a natura. Mentre a custruzzione di a nova funivia, chì hà cuminciatu à esse custruita per furnisce un trasportu più mudernu è più veloce à Uludağ, cuntinueghja à piena velocità, a cumpagnia di l'imprenditori Leitner hà u scopu di compie u prugettu, a prima parte di u quale si estenderà à Sarıalan in Lugliu, è tuttu u prugettu, chì stende à a Regione Hotels, u 29 ottobre.

Mentre i travaglii di custruzzione di i poli di u prugettu, chì custituiranu di 3 linee è 4 stazioni, Teferrüç-Kadıyayla-Sarılan è Hotels Region, cuntinueghjanu, un totale di 250 carichi di materiale elettronicu è meccanicu furnitu da l'Italia continuanu à ghjunghje gradualmente.

Mentre chì 30 carichi di materiali sò stati ricivuti finu à avà, un totale di 39 pali chì purtaranu e gondole di u Cable Car seranu eretti in elicotteru à a mità di maghju per ùn distrughje a natura.

184 Gondole chì venenu da l'Italia

Leitner, una di e cumpagnie principali di u mondu in funivia, hà u scopu di introduci un sistema di funivia mudernu à i residenti di Bursa finu à u 29 d'ottobre. U prughjettu, chì serà a linea di telecabina più longa in u mondu cù 9 chilometri, include 8 gondole per 184 persone ognunu; Hè previstu d'arrivà in ghjugnu dopu à l'erezione di i pali.

Un Edificiu adattatu à Bursa

Intantu, hè u scopu chì u novu edifiziu di a stazione di teleferica di Teferrüç, chì serà custruitu 50 metri à u sudu di l'antica palazzina di teleferica, chì hè prevista per esse cunsirvatu è trasfurmatu in un museu, serà una struttura chì hè cumpatibile cù u so equipamentu è l'architettura, è chì u populu di Bursa serà fieru.

stazione di traduzzione; In cunsiderà a capacità di a nova linea di telecabina per trasportà 500 passageri per ora, hè cuncepitu cum'è un edifiziu cù spazii di circulazione spaziosi è còmode, luce di u sole di qualità, un internu semplice è simplice, induve i visitatori ponu facilmente ghjunghje à e cabine o esce da a stazione.

Tuttu hè cunsideratu in l'edificiu

I cabine di pedaghju è l'ingressu di a stazione sò previsti in un cortile d'ingressu coperto chì accoglie i passageri à u pianu di u pianu di l'edificiu, chì hè custituitu da un pianu più un pianu, è impediscenu à i gruppi affollati di esse affettati da e cundizioni climatichi mentre si mette in fila cunfortu.

Inoltre, à u pianu di terra, ci saranu posti cum'è buttreghi di souvenir, uffizii induve si trova a gestione di a stazione, una zona d'attesa è di seduta, WC è magazzinu.

In a sala d'attesa, i materiali chì appartenenu à l'antica linea di telecabina sò previsti per esse esposti.

I passageri chì ghjunghjeranu à u primu pianu cù l'escalator è l'elevatore ghjunghjeranu in a funivia da a piattaforma quì. Ci sarà ancu un caffè è una terrazza in stu pianu. U prugettu, chì hè statu sottumessu à l'appruvazioni di u Cunsigliu di i Monumenti, hè previstu di esse appruvatu in i ghjorni à vene. L'architettu Yamaç Korfalı di Bursa, chì travaglia ancu in diversi uffici architettonici in Londra, disegna l'edifici di a stazione di a funivia.

Kofralı, chì e so pruduzioni individuali sò state esposte in a Biennale d'Architettura di Venezia è di Londra è istituti cum'è l'Accademia Reale di Arti, 'X. Hè statu onoratu à l'Exhibition National Architecture and Awards è hà ricevutu premii in Inghilterra.

L'Architettu Maestru Yamaç Korfalı, chì hà ancu travagliatu in u prughjettu di u London Aquatics Center di a Piscina Olimpica di Londra, induve i cuncorsi di natazione di i Ghjochi Olimpichi tenuti in Londra, cuntinueghja à travaglià febbrilmente per u novu prughjettu di funivia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*