A mostra fotografica di 16 anni di lotta ferroviaria di Bursa hè stata aperta à a stazione TCDD

A mostra fotografica di 16 anni di lotta ferroviaria di Bursa hè stata aperta à a stazione TCDD
Kemal Demirel, un puliticu di 21 anni chì era u 22u è u 41esimu mandatu di deputatu di Bursa, hà mostratu a vittoria di a lotta per purtà una ferrovia à Bursa, chì hà iniziatu 16 anni fà è passò in a storia, cù una mostra fotografica apertu à a Stazione TCDD in Ankara.
L'anzianu diputatu di Bursa Kemal Demirel, chì hà apertu a mostra custituita da ritagli è fotografie di e so opere finu à avà in u quadru di a lotta per portà una ferrovia à Bursa, chì hà iniziatu 16 anni fà, à a Galleria d'Arte TCDD in Ankara, hà esibitu vittoria ch'ellu avia ottenutu in a so lotta di 16 anni.
16 ANNI DI LOTTA FERROVIARIA
Kemal Demirel, chì hà dichjaratu ch'ellu hà iniziatu a so lotta per purtà una ferrovia à Bursa 16 anni fà dopu avè vistu una nutizia in un ghjurnale lucale, hà dettu: "Bursa hè una cità impurtante in Turchia, una tale cità ùn avia micca trasportu ferroviariu. In verità ci era, ma dopu anu annullatu. Prima di cumincià à luttà per una ferrovia per vene in Bursa, ci era una nutizia in a stampa di Bursa, "U trenu vene à Bursa". Aghju fattu una ricerca, sfurtunatamenti, ancu 1 lira indennità ùn hè statu messu. Dopu, aghju partitu à luttà cum'è puliticu finu à chì u trenu ghjunse in Bursa. Prima, aghju tenutu una cunferenza di stampa in a stazione di treni Harmancık Gökçedağ, è dopu avè principiatu campagne di firma. Cù l'arrivu di a ferrovia in Bursa, aghju enfatizatu l'impurtanza di u trasportu ferroviariu per prevene u terrore di u trafficu è per quessa aghju viaghjatu in Turchia. In questu sensu, aghju viaghjatu 39 pruvince, 8 distretti, 77 mila chilometri, è personalmente caminava 250 chilometri. Mantene a mo determinazione per questu trasportu per vene à Bursa finu à chì a ghjente di Bursa piglia u trenu. Circa 5 mesi fà, a cerimonia di inaugurazione hè stata fatta per via di u trenu d'alta velocità chì vene in Bursa. U Vice Primu Ministru Bülent Arınç, u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım, u Ministru di u travagliu è a Sicurezza Sociale Faruk Çelik m'hà invitatu à u podium è m'hà ringraziatu per a mo lotta ".
DICEN "CHUF CHUF KEMAL"
Dichjarà chì ci era persone chì dicenu chì hà avutu sogni in i primi anni di a so lotta, Kemal Demirel hà dettu: "M'anu chjamatu 'train Kemal', 'choo-choo Kemal', 'railway Kemal'. Ma oghje u trenu vene à Bursa, è sò cuntentu. L'aghju vistu da a mo moglia, chì hè una di l'urganisazioni CHP chì hà attaccatu u più nantu à questu tema ", disse.
A so moglia, Nimet Demirel, chì hà datu à Kemal Demirel u più grande sustegnu in a so lotta di 16 anni, hà dettu: "I so sogni sò quasi à a fine. Quandu a so lotta principia 16 anni fà, tutti l'anu vistu cum'è un sognu. Cuminciamu à vede i risultati di a so lotta. Era una lotta assai fiera. Lasceremu una bella eredità à i nostri figlioli ", disse.
"U RESPIRU ùn ci era micca lasciatu da u nostru collu"
A mostra custituita da ritagli di nutizie è fotografie di a lotta di 16 anni di Kemal Demirel hà assistitu da u presidente di l'Unione Parlamentaria Turca, u deputatu di Trabzon Volkan Canalioğlu, u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman è i so amichi pulitichi chì sustenevanu Demirel in a so lotta di 16 anni. U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dichjaratu chì a marcia di Demirel ùn era micca pulitica, ma sincera. Questa ùn hè micca una marchja pulitica, ma una marchja sincera. Per questu, tutti i ferroviari apprezzanu. Un diputatu chì voli sinceramente u trenu. U so fiatu ùn hà mai lasciatu u nostru collu. Oghje avemu vistu i so ricordi da u passatu à u presente. Li felicitaraghju in nome di tutti i ferrovieri, una persona chì hà fattu assai sforzu in stu travagliu. Da avà, li dumandu di marchjà in nome di i ferroviari quandu trova u tempu.
"L'OBJECTIU PER U 2023 hè IN TRABZON"
Quandu u deputatu di Trabzon Volkan Canalioğlu, chì hà participatu à a mostra, hà dichjaratu chì, cum'è residenti di Trabzon, vulianu una ferrovia dapoi u 1924, Karaman hà datu una risposta umoristica cum'è "Nimu ùn cammina à Trabzon avà". Volkan Canalioğlu hà dettu: "U nostru desideriu più grande in Trabzon hè di vede a ferrovia. U prughjettu di a linea ferroviaria Erzincan, Rize, Trabzon, Giresun cuntinueghja. Seguimu da vicinu. U sgiò direttore generale è u sgiò ministru sò travagliendu nantu à questu ", disse.
Spieghendu chì Trabzon hè ancu in u mira 2023, Karaman hà dettu: "Avemu un assi est-ovest, da Istanbul à Kars. Ci hè una linea Kars-Tbilisi chì avemu fattu cù 3 paesi. Hè una linea trà Georgia, Azerbaijan è Turchia. Sviluppemu a linea per cunnette quella linea à Istanbul è dopu à l'Europa.Avemu cuminciatu à fà un prughjettu per cunnette Trabzon à quella linea. Trabzon hà u scopu 2023. Spergu chì serà fattu, hè una zona un pocu difficiule ", disse.
Karaman hà datu à Demirel un mudellu di trenu cum'è un rigalu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*