TCDD è Filiali Discussioni à u Subcomitatu GIT di u Parlamentu

TCDD è Filiali Discussioni à u Subcomitatu GIT di u Parlamentu
L'attività 2011 di TCDD è e so filiali TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ sò state discusse in u Sotto-Comitatu GNAT SOE. In a riunione tenuta u 27 di ferraghju 2013 à a Grand Hall di a riunione di TCDD, a Cummissione hà discututu l'opinioni è i suggerimenti in u rapportu preparatu da l'auditori di a Corte di Conti.
A riunione, presieduta da u deputatu Mehmet Ali Okur, hà assistitu da i membri di a Sottomissione di SOE Osman Ören, Bünyamin Özbek, Hasan Fehmi Kınay, Haydar Akar è Kemalettin Yılmaz, è ancu rapprisentanti di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, u Sottosegretariatu di u Tesoru di u Ministeru di u Sviluppu, è l'auditori di a Corte di Conti, TCDD è u Direttore Generale di e so filiali, i membri di u Cunsigliu di Amministrazione è i senior managers anu assistitu.
In a prima parte di a riunione, in u rapportu preparatu da l'auditori di a Corte di Conti, l'attività di l'urganisazione in 2011 sò state valutate è i suggerimenti è l'opinioni sò stati discututi.
I Direttori Generali, chì anu pigliatu a parolla dopu, anu manifestatu i prublemi di e so urganisazioni in quantu à a gestione, u finanziamentu è a legislazione.
U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà datu infurmazioni à i membri nantu à l'evoluzione di e ferrovie. Dichjarà chì 10 chilometri di novi ferrovie sò stati custruiti in l'ultimi 1094 anni è a custruzzione di 3 mila 434 chilometri di linee d'alta velocità è cunvinziunali cuntinua, Karaman hà ricurdatu chì anu implementatu parechji prughjetti chì cumplementanu l'altri, postu chì e ferrovie sò un statu. pulitica. Karaman hà delineatu sti travaglii cusì: "A custruzzione di a ferrovia à alta velocità, in particulare a rete ferroviaria di alta velocità core, cuntinueghja. Strade è parchi di veiculi sò stati rinnuvati. E ferrovie sò cunnessi à l'OIZ è i porti. E linee esistenti sò elettrificate è signalizzate. In i zoni cù trafficu pesante, e strade sò fatte in doppia traccia. A creazione di una nova industria ferroviaria inseme cù u settore privatu hè stata accelerata è sviluppi significativi sò stati ottenuti in questu sensu. I centri logistichi sò stati stabiliti in tuttu u nostru paese. U travagliu cuntinueghja à creà un corridore ferroviariu trà i dui cuntinenti per rializà a muderna Strada di a Seta chì si estenderà da a Cina à l'Europa. E ferrovie sò state ristrutturate è diventanu una urganizazione più efficace è efficiente. U travagliu cuntinueghja à furnisce un serviziu suburbanu à i standard di metro in cuuperazione cù i guverni lucali in u trasportu urbanu.
À a fine di u so discorsu, u Direttore Generale di TCDD Karaman hà ringraziatu i membri di a Cummissione per u so sustegnu.
I membri di u Sottocomitatu SOE anu dichjaratu ch'elli aiutanu à risolve i prublemi cumuni riguardanti altri ministeri è urganisazioni, in particulare i prublemi legislativi.
À a riunione, hè statu decisu di cuntinuà à seguità alcuni di i prublemi in u rapportu pertinente è di trasmette alcuni prublemi à a Cummissione GNAT SOE.

Surghjente: www.tcdd.gov.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*